Пропустити навігацію

Кабінет страхувальника. Подаємо відомості про трудову діяльність онлайн

Понад 30 представників роботодавців приєднались сьогодні до чергового онлайн-уроку на тему «Перехід на електронні трудові книжки». Алла Кононюк – заступник начальника Відділу формування електронних трудових книжок Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини надала рекомендації щодо вимог до сканування трудових книжок та порядку подання відомостей про трудову діяльність. Для подання таких даних роботодавцю необхідно:

  • зайти в кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України як «Юридична особа»;
  • в розділі «Комунікації з ПФУ» вибрати пункт «Відомості про трудові відносини робітника»;
  • заповнити всі обов’язкові поля щодо найманого працівника (ідентифікаційний код, прізвище, ім’я, по батькові, серія та номер паспорта) і натиснути «Продовжити»;
  • обрати відповідний вид документу «Трудова книжка або документи про стаж» та прикріпити скановані копії документів про трудову діяльність, натиснувши «Додати файл». Окрім того, можна додати скановані копії диплома про навчання, військовий квиток тощо;
  • після того, як всі файли прикріплено, натиснути «Підписати та відправити в ПФУ».

Результат обробки звернення роботодавець може переглянути в кабінеті страхувальника в пункті «Відомості про трудові відносини» .

 

FB 20220112 ETK onlajn shkola KononyukA 1024x754 - Кабінет страхувальника. Подаємо відомості про трудову діяльність онлайн

FB 20220112 ETK onlajn shkola KononyukAScreenshot 9 1024x575 - Кабінет страхувальника. Подаємо відомості про трудову діяльність онлайн

FB 20220112 ETK onlajn shkola KononyukAScreenshot 16 1024x575 - Кабінет страхувальника. Подаємо відомості про трудову діяльність онлайн

background Layer 1