Оцифрування трудових книжок. Відповідаємо на запитання онлайн
Фахові роз’яснення щодо оцифрування трудових книжок надала сьогодні в онлайн-режимі Алла Кононюк – заступник начальника Відділу формування електронних трудових книжок Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини.
36 слухачів дізнались про перелік документів, які підтверджують трудову діяльність працівників, та порядок їх аудиту. Також роботодавцям порадили в Кабінеті страхувальника перевіряти персональні дані своїх працівників (прізвище, ім’я, по батькові, паспорт, ідентифікаційний код), долучати сканкопії трудових книжок та контролювати результат їх обробки в розділі «Відомості про трудові відносини».
Фахівець Фонду наголосила, що кожен працівник може контролювати інформацію, наявну в електронній трудовій книжці (прийняття на роботу, переведення та звільнення), в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України.