Пропустити навігацію

Як виправити помилки в трудовій книжці? Інформуємо онлайн

«Аудит трудових книжок перед скануванням та виправлення помилок» – тема вебінару, який відбувся сьогодні у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини. Спікер вебінару – начальник Відділу формування електронних трудових книжок Тетяна Свиридович надала 42 слухачам покроковий алгоритм перевірки трудових книжок.

Крок 1.

На 1-й сторінці трудової книжки перевірити:

  • Прізвище, ім’я та по батькові (ПІБ) – мають бути вказані повністю, без заміни імені та по батькові ініціалами.
  • Дата народження і ПІБ мають співпадати з паспортними даними.
  • Колишнє прізвище (як правило, у жінок) має бути закреслено однією рискою і поряд записане нове.
  • На внутрішньому боці обкладинки обов’язково має бути інформація про документ, на підставі якого виправлено запис, його реквізити, номер і дата видачі. Ця інформація має бути завірена підписом особи, яку уповноважує установа, та печаткою.

Крок 2     Перевірити наявність підписів та печаток на 1-й сторінці трудової книжки:

  • Підпис власника трудової книжки.
  • Підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок на підприємстві.
  • Наявність печатки підприємства (або відділу кадрів), на якому заповнювалася трудова книжка.

Крок 3     Перевірити усі записи в розділі  «Відомості про роботу»:

  • У записах про прийняття на роботу та звільнення з роботи повинні зазначатися:

           – дата початку роботи,

           – повне найменування підприємства, організації чи установи,

           – назва посади чи професії,

           – номери і дати наказів про прийняття/звільнення.

  • Якщо за час роботи назва підприємства змінювалася, то окремим рядком має бути зроблено запис про перейменування із зазначенням розпорядчого акту, його дати та номеру.
  • Записи про звільнення чи переведення мають бути здійснені у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю закону.
  • Записи про звільнення мають бути засвідчені печаткою.

Для оцифрування відомостей про трудову діяльність необхідно через вебпортал Пенсійного фонду https://portal.pfu.gov.ua/ подати сканкопії наступних документів:

-Трудова книжка;

-Документи про набуття  освіти;

-Військовий  квиток;

-Свідоцтво про народження дитини для жінок;

-Трудові договора;

-Довідки  про періоди роботи за відсутності трудової книжки.

 

FB 20240214 2ETK audyt pomylky SvyrydovychT 1 1024x693 - Як виправити помилки в трудовій книжці? Інформуємо онлайн

FB 20240214 2ETK audyt pomylky SvyrydovychT 6slajd 1024x576 - Як виправити помилки в трудовій книжці? Інформуємо онлайн

background Layer 1