Якість обслуговування клієнтів – головний пріоритет. Знайомимось з роботою Бершадського сервісного центру
«З початку року прийнято близько 9 тис. жителів громади, надано понад 12 тис. послуг», – презентувала роботу «прозорого офісу» начальник Бершадського Відділу обслуговування громадян Світлана Клітченко.
З організацією роботи фронт- та облаштуванням оновленого бек-офісу Фонду, керівники структурних підрозділів та Сервісних центрів Пенсійного фонду Вінниччини ознайомились в рамках виїзного засідання колегії.
Нині послуги Центру доступні для 43,5 тис. мешканців громади, 40,5% з яких – пенсіонери. Попитом серед населення громади користується і створене ще у 2019 році віддалене робоче місце в с. Маньківка, де середнє навантаження на пенсійників у 1 кварталі поточного року склало 16 послуг/прийом. Крім того, Бершадський Сервісний центр забезпечує роботу ще 2 віддалених робочих місць Джулинської тергромади.
«Якість та своєчасність наданої послуги клієнтам – наш головний пріоритет. І результати роботи у напрямку обслуговування громадян свідчать про ефективну співпрацю з органами місцевого самоврядування», – підсумувала начальник Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Олена Корчака.