Пропустити навігацію

Верифікація державних виплат. Аналізуємо показники роботи

Перевірка інформації, що містить невідповідності та їх усунення в автоматизованих підсистемах – ще одне важливе зі списку завдань Пенсійного фонду. Саме наявність єдиної бази одержувачів дає можливість співставляти дані громадян з наявною інформацією в базах даних інших державних органів. Результати порівняння особистих даних громадян з електронними реєстрами за підсумками 1 кварталу поточного року розглянули в рамках засідання колегії Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини.

Детальний аналіз роботи з даної тематики представила заступник начальника Управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Наталія Яворська: «Найтривалішою є робота по усуненню невідповідностей в пенсійних виплатах. Адже не всі вчасно і добросовісно, протягом 10 днів, як передбачено законодавством, повідомляють про зміну того чи іншого документу.

Правові невідповідності, виявлені у виплатах субсидій і пільг, потребують негайного опрацювання, адже стосуються цільового використання державних коштів. Найчисельнішими з персоналізованих рекомендацій по субсидіям та пільгам є виявлені невідповідності реквізитів паспорта та ідентифікаційного коду осіб – їх близько 70%».

Наразі Пенсійним фондом України розпочато роботу по верифікації даних по тимчасовій втраті працездатності.

 

1 20240520 KOLEGIYA Veryfikatsiya vyplat YAvorskaN 1024x690 - Верифікація державних виплат. Аналізуємо показники роботи

background Layer 1