Опрацювання звернень громадян. Аналізуємо стан роботи за 9 місяців поточного року
Тему організації роботи щодо опрацювання звернень розглянули під час виїзного засідання колегії Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини.
«Загалом з початку року прийнято майже 31 тис. заяв. Опрацьовано без повернень 29,4 тис. заяв, або 95%. Доопрацювання потребували 1,6 тис., або 5%. Варто зазначити, що після попередньої оцінки та перевірки документів що надійшли від територіальних громад, на доопрацювання повернуто 106 заяв», – доповіла під час виступу на засідання колегії начальник Управління обслуговування громадян Алла Лоба.
За серпень – вересень 2024 року в підсистемі «Звернення» зареєстровано 16,6 тис. заяв на призначення/перерахунок пенсій та 118 заяв з питань страхових виплат. Серед повернутих заяв на доопрацювання до джерел надходження, найменше – 1,7% припадає на звернення щодо призначення/перерахунку пенсій, найбільше – на заяви з питань страхових виплат – 24%.
Відсоток повернутих на доопрацювання заяв про призначення/перерахунок субсидій та пільг склав 9% (1,3 тис.) від загальної кількості зареєстрованих. Найпоширенішою причиною повернення таких звернень є помилка підтвердження послуги надавачами – 31,2%, а 26,3% заяв повертають через відсутність повного пакету документів, або їх некоректне подання.
«Неякісне опрацювання звернень призводить до повернення та збільшення термінів їх обробки. Тому саме опрацювання звернень потребує постійного контролю з моменту їх реєстрації в підсистемі «Звернення» до кінцевого статусу «виконано».