Пропустити навігацію

Результати роботи Управління з питань виплат заслухали під час засідання колегії

«Запровадження в  проточному  році електронного документообігу з АТ «Укрпошта» стало визначальною подією в порядку виплати і доставки пенсій та грошової допомоги. З серпня місяця ми не здійснюємо друк виплатних відомостей для Укрпошти. Варто зазначити, що наразі повноцінний електронний обмін даними здійснюється з 92% банків», – розпочала свою доповідь начальник Управління з питань виплат Алла Пилявець.

Аналіз роботи підрозділу за підсумками 9 місяців поточного року розглянули в рамках засідання колегії Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини. Позитивні зміни розпочалися ще у квітні 2021 року та торкнулися не лише щомісячних, але і разових виплат: допомоги на поховання, недоотриманого розміру пенсії. Відтоді нарахування цих виплат на банківські установи здійснюються щоденно, а особи, які звертаються за виплатою коштів, вже на наступний день отримують їх на свій рахунок. Так, протягом 2024 року 13,7 тис. осіб отримали допомогу на поховання, 2,2 тис. осіб – недоотриманий розмір пенсії та 192 – одноразову грошову допомогу, а це не менше 70 осіб щоденно.

Електронний обмін з банківський установами має позитивний вплив і на упередження переплат коштів, саме завдяки можливості щоденного формування коригуючих відомостей вдалося запобігти переплатам пенсій на суму більше, ніж 16 млн грн.

Новації вплинули і на опрацювання невиплат Укрпоштою. Щомісяця обробці підлягало в середньому 2,7 тис. особових рахунків. В результаті е-обміну даними, час опрацювання особових рахунків одним працівником скоротився з 2 годин до 27 хвилин.

 

1 20241025 KOLEGIYA vystup PylyavetsAS 1024x728 - Результати роботи Управління з питань виплат заслухали під час засідання колегії

background Layer 1