Пропустити навігацію

Звіт про звернення громадян за 12 місяців 2023 року

Протягом  12 місяців 2023 року до Фонду області надійшло 20374 звернення громадян (що на 84,7 % більше порівняно з  минулим роком (11031).

На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 257 осіб (1,3 % від загальної кількості звернень).

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 10900 звернень (53,5% загальної кількості звернень), витребування довідок та копій документів – 1786 звернень (8,8%), роз’ясненнядіючого пенсійного законодавства –  1155 звернень (5,7%), виконання рішеньсудів – 1035 звернень (5,1%), визначення права на призначення житлової субсидії – 833 звернення ( 4,1%), своєчасність виплати житлової субсидії або пільги, в т. ч. припинення виплати – 703 звернення (3,5%).

Актуальним залишається питання повторних звернень. Протягом  2023 року до Головного управління надійшло 112 повторних звернень, або 0,6 % загальної кількості (що на 7,7 % більше порівняно з  минулим роком (104). З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявники звертаються з питаннями призначення, перерахунку житлових субсидій та пенсій, призначених відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 117 осіб, що складає 0,6 % від загальної кількості звернень громадян.

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 12-ти місяців 2023 року розглянуто 2377 таких звернень громадян,  на всі з яких заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

В Головному управлінні  Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

За 12 місяців 2023 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 3889 звернень.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

background Layer 1