Звіти про звернення громадян за 12 місяців 2022 року
Протягом 12 місяців 2022 року до Фонду області надійшло 11031 звернень громадян (що на 34,9 % менше порівняно з минулим роком (16934).
На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 363 особи (3,3 % від загальної кількості звернень).
У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 4772 звернення (43,3% загальної кількості звернень), виконання рішень судів – 1901 звернення (17,2 %), витребування довідок та копій документів – 1521 звернень (13,8%), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 707 звернень (6,4%).
Актуальним залишається питання повторних звернень. Протягом 12 місяців 2022 року до Головного управління надійшло 104 повторних звернення, або 0,9 % загальної кількості. З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.
Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 323 особи, що складає 2,9 % від загальної кількості звернень громадян.
Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 12-ти місяців 2022 року розглянуто 539 таких звернень громадян, на всі з яких заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.
В Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
За 12 місяців 2022 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 2761 звернень.
Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.