Звіти про звернення громадян за 6 місяців 2023 року
Протягом 6 місяців 2023 року до Фонду області надійшло 11208 звернень громадян (що на 99,6 % більше порівняно з минулим роком (5614).
На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 106 осіб (0,9 % від загальної кількості звернень).
У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 6370 звернень (56,8% загальної кількості звернень), витребування довідок та копій документів – 1147 звернень (10,2%), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 551 звернення (4,9%), виконання рішень судів – 410 звернень (3,7%), визначення права на призначення житлової субсидії – 379 звернень ( 3,4%); своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, в т. ч. припинення виплати – 374 звернення(3,3%).
Актуальним залишається питання повторних звернень. Протягом 1 півріччя 2023 року до Головного управління надійшло 54 повторних звернення, або 0,5 % загальної кількості (що майже в 2,5 рази більше порівняно з минулим роком (22). З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявники звертаються з питаннями призначення, перерахунку житлових субсидій та пенсій, призначених відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.
Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 39 осіб, що складає 0,3 % від загальної кількості звернень громадян.
Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 6-ти місяців 2023 року розглянуто 1211 таких звернень громадян, на всі з яких заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.
В Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
За 1 півріччя 2023 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 2024 звернення.
Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.