Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 3 місяці 2024 року

Протягом  3 місяців 2024 року до Фонду області надійшло 4755  звернень громадян (що на 17,8 % менше порівняно з  минулим роком (5785).

На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 89 осіб (1,9 % від загальної кількості звернень).

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1976 звернень (41,6% загальної кількості звернень), витребування довідок та копій документів – 526 звернень (11,1%), індексація пенсії – 339 звернень ( 7,1%), роз’яснення діючого пенсійного законодавства –  280 звернень (5,9%), визначення права на призначення житлової субсидії – 251 звернення ( 5,3%), перевірки пенсійних виплатна виконання рішень судів – 201 звернення (4,2%),  своєчасність виплати житлової субсидії або пільги, в т. ч. припинення виплати – 170 звернень (3,6%), виконання рішень судів – 159 звернень (3,3%).

Актуальним залишається питання повторних звернень. Протягом  2024 року до Головного управління надійшло 22 повторних звернення, або 0,5 % загальної кількості. З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявники звертаються з питаннями призначення, перерахунку житлових субсидій та пенсій, призначених відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 43 особи, що складає 0,9 % від загальної кількості звернень громадян.

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 3-х місяців 2024 року розглянуто 585 таких звернень громадян,  на всі з яких заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

В Головному управлінні  Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

За 3 місяці 2024 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 1203 звернення.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

background Layer 1