Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 6 місяців 2024 року

Протягом  6 місяців 2024 року до Фонду області надійшло 8882  звернення громадян (що на 20,8 % менше порівняно з  минулим роком (11208).

На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 162 особи (1,8 % від загальної кількості звернень).

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 3639 звернень (41,0% загальної кількості звернень), витребування довідок та копій документів – 856 звернень (9,6%), індексація пенсії – 590 звернень ( 6,6%), роз’яснення діючого пенсійного законодавства –  518 звернень (5,8%), виконання рішень судів – 391 звернення (4,4%), перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 364 звернень (4,1%).

Актуальним залишається питання повторних звернень. Протягом  6  місяців 2024 року до Головного управління надійшло 47 повторних звернень, або 0,5 % загальної кількості. З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявники звертаються з питаннями призначення, перерахунку житлових субсидій та пенсій, призначених відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 82 особи, що складає 0,9 % від загальної кількості звернень громадян.

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 6-ти місяців 2024 року розглянуто 929 таких звернень громадян,  на всі з яких заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

В Головному управлінні  Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

За 6 місяців 2024 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 2384 звернення.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

background Layer 1