Звіти про звернення громадян за 9 місяців 2024 року
Протягом 9 місяців 2024 року до Фонду області надійшло 13392 звернення громадян (що на 14,5 % менше порівняно з минулим роком (15662).
На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 251 особа (1,9 % від загальної кількості звернень).
У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 6229 звернень (46,5% загальної кількості звернень), витребування довідок та копій документів – 1172 звернень (8,8%), індексація пенсії – 720 звернень ( 5,4%), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 653 звернення (4,9%), виконання рішень судів – 588 звернень (4,4%), перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 555 звернень (4,1%).
Актуальним залишається питання повторних звернень. Протягом 9 місяців 2024 року до Головного управління надійшло 87 повторних звернень, або 0,6 % загальної кількості. З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявники звертаються з питаннями призначення, перерахунку житлових субсидій та пенсій, призначених відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.
Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 132 особи, що складає 1,0 % від загальної кількості звернень громадян.
Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 9-ти місяців 2024 року розглянуто 1130 таких звернень громадян, на всі з яких заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.
В Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
За 9 місяців 2024 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 3327 звернень.
Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.