Звітуємо про роботу за 2024 рік. Визначаємо пріоритетні напрямки на 2025
Сьогодні в Головному управлінні заслухали три підсумкових доповіді про минулорічну діяльність структурних підрозділів.
Звітуючи про проведену роботу, начальник Управління адміністративного забезпечення Олена Чеперната поінформувала, що впродовж минулого року до Головного управління надійшло близько 17 тисяч звернень громадян. Основні питання, з якими звертались, стосувались переважно пенсійного забезпечення. Усі відповіді заявники отримали у визначений законодавством термін.
Презентуючи підсумки минулого року і напрацювання на 2025-й, начальник Управління обслуговування громадян Алла Лоба зазначила: «Кількість звернень на призначення пенсії у 2024 році збільшилося на 5,2%, та складає 32,6 тис. Також минулого року опрацьовано спеціалістами фронт-офісу понад 107 тис. звернень з питань субсидій та пільг. Найбільше звернень спостерігається з питань призначення/перерахунку субсидії – 74 тис.».
За аналітичними даними, які представила під час виступу начальник Відділу організаційно-інформаційної роботи Наталія Таран, за минулий рік в інтернет-просторі було опубліковано близько 15,3 тис. повідомлень щодо діяльності Фонду Вінниччини. За звітний період аудиторія підписників та читачів Facebook-сторінки Головного управління збільшилась на 1700 осіб і станом на 01.01.2025 становить 11,6 тисяч користувачів.