Пропустити навігацію

Як подати уточнюючу звітність? Інформуємо онлайн

Сьогодні в Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини відбувся черговий вебінар, у якому взяли участь понад 70 слухачів. Спікер заходу, начальник Відділу ведення електронних реєстрів Олена Слюсар, поінформувала учасників про впровадження щомісячного Податкового розрахунку з 1 січня 2025 року, та детально пояснила особливості подання уточнюючого розрахунку. Зокрема, було розглянуто такі аспекти:

  • Термін подання: уточнюючий розрахунок подається з даними про уточнення після закінчення граничного строку подання для звіту відповідного звітного періоду.
  • Зміст уточнюючого розрахунку: він подається на підставі інформації з раніше поданого Розрахунку і містить інформацію лише за рядками, які потребують уточнення. Такий розрахунок не має містити інших додатків крім тих, у яких проводиться коригування.
  • Порядок виправлення помилок: Відповідно до абзацу першого п. 1 статті 50 Податкового кодексу України, якщо платник податків самостійно виявляє помилки у раніше поданій податковій звітності, він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової звітності за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Окрім цього, фахівець Пенсійного фонду детально пояснила правила проведення коригувань у Податковому розрахунку, навела конкретні приклади виправлення помилок та відповіла на запитання учасників вебінару.

Вебінар можна переглянути, перейшовши за посиланням.

 

1 20250226 1YESV zvitnist SlyusarO 1024x608 - Як подати уточнюючу звітність? Інформуємо онлайн

background Layer 1