«Внесення змін в особисті дані на вебпорталі е-послуг Пенсійного фонду України»
Цій темі був присвячений сьогоднішній вебінар, який об’єднав 45 слухачів. Проводила заняття заступник начальника Відділу формування електронних трудових книжок Пенсійного фонду Вінниччини Алла Кононюк. Як завжди під час семінару в онлайн-школі, учасники отримали доступ до експертної інформації.
Приступаючи до роз’яснень, Алла Кононюк підкреслила, що одним з основних напрямів роботи органів Пенсійного фонду є наповнення реєстру застрахованих осіб достовірними та актуальними відомостями про застрахованих осіб.
Відповідно до п.8 Положення про реєстр застрахованих осіб, у разі виявлення застрахованою особою некоректних відомостей в її обліковій картці, вона може подати до територіального органу Пенсійного фонду України анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних, а також документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних і належність помилкових даних цій особі:
- особисто
або
- через представника
Найзручніший спосіб подання – дистанційний, за допомогою порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
Спікер детально зупинилась та навела алгоритми щодо:
- помилкових або неактуальних відомостей;
- документів, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних;
- способів подання анкети застрахованої особи дистанційно;
- способу отримання витягу з реєстру територіальної громади;
- механізму подання анкети з особистого кабінету;
- заповнення електронної форми анкети.
- Особливу увагу аудиторії Алла Кононюк звернула на те, що положенням про реєстр застрахованих осіб визначено, що внесення, зміни та уточнення даних відповідно до поданої анкети та поданих до них документів здійснюється в п’ятиденний термін.
Особливу увагу аудиторії Алла Кононюк звернула на те, що положенням про реєстр застрахованих осіб визначено, що внесення, зміни та уточнення даних відповідно до поданої анкети та поданих до них документів здійснюється в п’ятиденний термін.
Вебінар можна переглянути, перейшовши за посиланням.