Як відкорегувати заяву-розрахунок? Інформують пенсійники Вінниччини
«Корегування заяв-розрахунків. Запити на створення копій листків непрацездатності правонаступникам» – тема вебінару, який відбувся сьогодні у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини і зібрав 30 слухачів.
Спікер заходу – начальник Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності Ірина Палій надала детальні роз’яснення аудиторії з таких питань:
- -види корегування;
- -алгоритм створення корегуючої заяви-розрахунку;
- -як здійснюється «Корегування зменшення» та «Корегування збільшення»;
- -статуси заяв-розрахунків при корегуванні;
- -контроль при формуванні корегуючих заяв-розрахунків;
- -як здійснюється оплата листків непрацездатності правонаступником;
- -формування запиту на створення копій листків непрацездатності.
Увагу слухачів звернули на те, що у разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації страхові виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації (реорганізації), здійснюються застрахованим особам правонаступником, а в разі відсутності правонаступника – територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем здійснення обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника.
Переглянути відеозпис вебінару можна тут: