Пропустити навігацію

Як відкорегувати заяву-розрахунок? Інформують пенсійники Вінниччини

«Корегування заяв-розрахунків. Запити на створення копій листків непрацездатності правонаступникам» – тема вебінару, який відбувся сьогодні у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини і зібрав 30 слухачів.  

Спікер заходу – начальник Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності Ірина Палій надала детальні роз’яснення аудиторії з таких питань:

  • -види корегування;
  • -алгоритм створення корегуючої заяви-розрахунку;
  • -як здійснюється «Корегування зменшення» та «Корегування збільшення»;
  • -статуси заяв-розрахунків  при корегуванні;
  • -контроль при формуванні корегуючих заяв-розрахунків;
  • -як здійснюється оплата листків непрацездатності правонаступником;
  • -формування запиту на створення копій листків непрацездатності.

Увагу слухачів звернули на те, що у разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації страхові виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації (реорганізації), здійснюються застрахованим особам правонаступником, а в разі відсутності правонаступника – територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем здійснення обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника.

Переглянути відеозпис вебінару можна тут:

https://www.youtube.com/watch?v=vbln5RZuWC0

2 1 1024x501 - Як відкорегувати заяву-розрахунок? Інформують пенсійники Вінниччини

background Layer 1