Пропустити навігацію

Як виправити помилку у декларації

В Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування  передбачена можливість виправити помилку у  вже поданій декларації.

Як внести зміни в подану декларацію:

  • увійдіть у свій персональний кабінет за допомогою Кваліфікованого електронного підпису (ключа);
  • знайдіть подану декларацію – біля неї є кнопка «Подати виправлену декларацію», яка буде активною 30 днів з моменту подання декларації;
  • натисніть кнопку – система створить чернетку виправленої декларації;
  • відредагуйте дані;
  • збережіть зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена;
  • подайте чернетку виправленої декларації.

Важливо! Виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації.

Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана? Для цього потрібно:

  1. увійти в персональний електронний кабінет Реєстру декларацій;
  2. перейти у вкладку «Мої повідомлення» – вона знаходиться поруч із «Мої документи»;
  3. створити нове повідомлення (у довільній формі описати, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися) та відправити повідомлення.

Відповідь на повідомлення не надходить, але інформацію яку ви надіслали можуть враховувати під час перевірки декларації.

До завершення деклараційної кампанії за 2024 рік залишилось 5 днів!

background Layer 1