Моделі роботи з наближення послуг до громадян розглянули під час виїзного засідання колегії
«Співпраця з територіальними громадами, технічне забезпечення, навчання спеціалістів та контроль робочих процесів – неодмінні складові для отримання високих результатів у напрямку якісного та ефективного обслуговування відвідувачів», – зазначив під час доповіді начальник Тиврівського сервісного центру Пенсійного фонду Вінниччини Сергій Царук. В контексті тематики він презентував детальний аналіз моделі роботи Сервісного центру на прикладі віддалених робочих місць в місті Гнівані, селищах Сутиски і Тиврів. Окремо зупинився на технічному оснащенні, задіяних електронних сервісах та налагодженому алгоритмі надання послуг.
Приклад співпраці Фонду та Гніванської територіальної громади – один з найбільш успішних на теренах області. Тож в рамках виїзного засідання колегії пенсійники області відвідали ЦНАП Гніванської міської ради. Саме тут, з 2021 року почало діяти одне з перших постійнодіючих віддалених робочих місць Головного управління. А прийом громадян за окремим графіком проводився, починаючи ще з 2017-го року. Зі структурою закладу та порядком робочих процесів гостей ознайомила начальник ЦНАПу Наталя Обжелянська.
Нині в громаді проживає 4500 пенсіонерів. З 2021 року на постійнодіючому робочому місці проведено 916 прийомів, надано понад 16 тис. послуг. Щоденно фахівець Пенсійного фонду обслуговує 14 відвідувачів.