Фронт-офіси Пенсійного фонду Вінниччини: основні показники роботи
З початку 2025 року до Сервісних центрів Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області звернулося понад 149,7 тис. громадян, з них 32,8 тис. – у квітні. Протягом звітного періоду фахівці Фонду області надали понад 222,2 тис. послуг, в тому числі в квітні їх кількість склала 48,2 тисяч.
Обслуговування жителів області здійснюється як у «прозорих офісах», так і на віддалених робочих місцях у територіальних громадах. За 4 місяці поточного року проведено 1303 прийоми громадян. На віддалених локаціях надано 22,9 тис. послуг.
На контакт-центр Головного управління 0-800-219-108 надійшло – 33,1 тис. дзвінків. В квітні до операторів «гарячої лінії» звернулось близько 7000 додзвонювачів.