«Е-кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України – зручний сервіс 24/7»
Такою була тема сьогоднішнього вебінару, який відбувся в Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини. Семінар в онлайн-режимі для 44 слухачів провела заступник начальника відділу ведення електронних реєстрів №2 Леся Лашко.
Під час вебінару слухачам нагадали, що електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua — це зручний сервіс, який функціонує цілодобово, без перерв та вихідних. І користування цим сервісом надає чимало переваг та відкриває багато можливостей для роботодавців.
Зокрема, в електронному кабінеті страхувальника роботодавець може:
- отримати довідки з QR-кодом щодо страхового стажу чи заробітної плати працівника форми ОК-7;
- в режимі реального часу подавати відомості про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору;
- направити відомості про трудову діяльність працівника для оцифрування;
- ереглянути електронні лікарняні застрахованих осіб в Електронному реєстрі листків непрацездатності;
- отримати розрахунок суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника.
Як саме на практиці скористатися усіма можливостями запропронованого сервісу, яких вимог дотриматись і яким чином зідійснювати роботу в кабінеті – і роз’яснили під час навчань.
Відозапис вебінару ви можете переглянути, перейшовши за посиланням
Відеозапис вебінару ви можете переглянути, перейшовши за посиланням на youtube-канал Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області