Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 3 місяці 2025 року

Аналітична записка

про роботу Головного управління Пенсійного фонду України

у Вінницькій області  за  зверненнями громадян

за 3 місяці 2025 року

 

Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області цілеспрямовано та наполегливо працює над реалізацією державної політики у сфері пенсійного забезпечення. На особливому контролі знаходиться організація прийому жителів області, забезпечення конституційного права громадян на звернення.       

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» звернення громадян вчасно опрацьовуються спеціалістами Головного управління  ПФУ у Вінницькій області, надаються відповіді та забезпечується право заявників на ознайомлення з матеріалами перевірок.

Організація відповідної роботи постійно знаходиться у полі зору керівництва Головного управління. Результати діяльності за зверненнями громадян  розглядаються на засіданнях колегії  та на апаратних нарадах.

Протягом  3 місяців 2025 року до Фонду області надійшло 4203  звернення громадян (що на 11,6 % менше порівняно з  минулим роком (4755).

На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 99 осіб (2,4 % від загальної кількості звернень).

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 2010 звернень (47,8% загальної кількості звернень), індексація пенсії – 382 звернення (9,1%), витребування довідок та копій документів – 319 звернень (7,6%), роз’яснення діючого пенсійного законодавства –  260 звернень (6,2%), виконання рішень судів – 135 звернень (3,2%), визначення права на призначення житлової субсидії – 114 звернень (2,7%), перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 109 звернень (2,6%).

Актуальним залишається питання повторних звернень. Протягом  3  місяців 2025 року до Головного управління надійшло 17 повторних звернень, або 0,4 % загальної кількості. З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявники звертаються з питаннями призначення, перерахунку житлових субсидій та пенсій, призначених відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 59 осіб, що складає 1,4 % від загальної кількості звернень громадян.

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 3-х місяців 2025 року розглянуто 294 таких звернення громадян,  на всі з яких заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

В Головному управлінні  Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

За 3 місяці 2025 року через електронну адресу вебпорталу отримано та розглянуто 1201 звернення.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

background Layer 1