Пропустити навігацію

Видалення декларацій з публічної частини Реєстру декларацій

Видалення декларацій з публічної частини Реєстру декларацій можливе за таких обставин

Через 5 років після припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування або іншої діяльності, що передбачає подання декларацій. При цьому чинне законодавство передбачає видалення усіх декларацій, окрім останньої поданої, що має зберігатись в Реєстрі безстроково.

Після спливу п’ятирічного терміну з дня припинення виконання таких функцій ви можете надіслати запит до Національного агентства з питань запобігання корупції про видалення декларацій з публічної частини Реєстру декларацій. Для цього варто надіслати заяву на електронну пошту або на адресу м. Київ бульвар Миколи Міхновського, 28, 01103.

В заяві необхідно вказати ваші прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), місце проживання (перебування), реквізити паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу. Також потрібно буде надіслати перелік документів, які подані до Реєстру та які потрібно видалити з публічної частини  реєстру, а також копії документів про те, що упродовж останніх п’яти років ви не виконуєте функцій держави або місцевого самоврядування, що передбачає декларування.

Декларації кандидата на посаду  можуть бути видалені з публічної частини реєстру за умови, що особа не виконувала та не виконує функції держави та місцевого самоврядування та з дня подачі пройшло два роки.

background Layer 1