Пропустити навігацію

ІІІ. Заходи, передбачені у додатку IV до Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його територіальних органів на 2024–2025 роки (Реєстр ризиків) за І півріччя 2025 року

ІІІ. Заходи,

передбачені у додатку  IV до Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його територіальних органів

на 2024–2025 роки (Реєстр ризиків) за І півріччя 2025 року

 

№ з/п № РР* Корупційний ризик Заходи впливу на корупційні ризики та етапи їх виконання Відповідальні виконавці Терміни (строк) виконання заходів впливу на корупційний ризик Необхідні ресурси Індикатори виконання заходів впливу на корупційний ризик
    Здійснення пенсійного забезпечення
1 1.3.1 Можливість прийняття рішення в умовах конфлікту інтересів у зв’язку із розглядом повторних звернень, якими оскаржуються діяльність посадових осіб  Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області (далі — Головне управління) Розробка та впровадження додаткового контролю за розглядом повторних звернень та скарг на дії або бездіяльність окремих посадових осіб Головного управління шляхом впровадження програмних рішень, які забезпечать здійснення автоматизованого моніторингу таких звернень за ризик-орієнтованим критерієм Дика Л. М.

Чухрій В. М.

Чеперната О. А.

(в межах компетенції)

 

 

Червень 2025 року,

грудень 2025 року

У межах наявних ресурсів До впровадження в промислову експлуатацію відповідних програмних рішень керівниками  структурних підрозділів Головного управління  забезпечено постійний контроль за недопущенням виникнення конфлікту інтересів, вжиття негайних заходів його врегулювання та запобігання.

Виконано — 100%

  1.3.2   Здійснення автоматизованого моніторингу за розглядом повторних звернень та скарг на дії або бездіяльність окремих посадових осіб Головного управління Дика Л. М.

Чухрій В. М.

Чеперната О. А.

Сіташ С. Д.

(в межах компетенції)

 

30.06.2025 Не потребує додаткових ресурсів Наразі до головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області не надходило відповідні програмні рішення щодо впровадження додаткового контролю за розглядом повторних звернень та скарг на дії і бездіяльність окремих посадових осіб Головного управління.

В Головному управлінні відсутні повторні звернення та скарги на дії або бездіяльність окремих посадових осіб управління

 (службова записка від 14.04.2025 № 81/11-16;  02.07.2025 № 128/11-16)

Виконано 100% на звітну дату

Здійснення контролю за дотриманням суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного та соціального страхування вимог законодавства

 

2 5.1.1 Можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди посадовими особами Головного управління під час проведення перевірок, передбачених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” Стандартизація та оптимізація процедур під час здійснення перевірок, передбачених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, шляхом внесення змін до нормативно-правових та/або розпорядчих актів Пенсійного фонду України та реалізації їх результатів Дика Л. М.

Єрошенко М. Ю

Матвієнко Н. В.

(в межах компетенції)

 

Червень 2025 року У межах наявних ресурсів Для подальшого використання в роботі Управлінням контрольно — перевірочної роботи Пенсійного фонду України листом від 03.01.2025 № 2800-1001-9/530 доведено зразок уніфікованої форми, що складатиметься за результатами перевірок цільового використання коштів Пенсійного фонду, а також перелік питань для проведення таких перевірок в залежності від суб’єкта контролю.

Виконано 100% на звітну дату

Участь у роботі колегіальних органів
3 7.1.1 Можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди, здійснення впливу, вчинення дій в умовах конфлікту інтересів представниками Головного управління  під час участі у роботі колегіальних органів, уповноважених приймати рішення, які є підставою для призначення соціальних виплат Оновлено (за потреби) пам’ятку про персональну відповідальність працівника Головного управління за порушення вимог, заборон та обмежень, встановлених антикорупційним законодавством, та обов’язок повідомлення безпосереднього керівника у разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб

 

 

Ізотова Н. О.

Матвієнко Н. В.

24.05.2024

 

Не потребує додаткових ресурсів Оновлено пам’ятку

про персональну відповідальність працівників за порушення вимог, заборон та обмежень, встановлених антикорупційним законодавством, та обов’язок повідомлення безпосереднього керівника у разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб під час участі у роботі колегіальних органів.

Виконано 100% на звітну дату.

  7.1.2   Забезпечення ознайомлення посадових осіб, які беруть участь у роботі колегіальних органів з пам’яткою про персональну відповідальність працівника Головного управління за порушення вимог, заборон та обмежень, встановлених антикорупційним законодавством, та обов’язок повідомлення безпосереднього керівника в разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб під особистий підпис Матвієнко Н.В. 30.06.2025 Не потребує додаткових ресурсів Ознайомлено під особистий підпис посадових осіб, які беруть участь у роботі колегіальних органів з пам’яткою про персональну відповідальність працівника Головного управління  за порушення вимог, заборон та обмежень, встановлених антикорупційним законодавством, та обов’язок повідомлення безпосереднього керівника у разі спроб протиправного впливу з боку третіх осіб під особистий підпис перед початком участі працівником у роботі колегіального органу

Виконано 100% на звітну дату

Представництво інтересів в судах
4 9.1.1 Можливість отримати та/або вимагати неправомірну вигоду за незабезпечення апеляційного оскарження рішень суду Проведення уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління періодичного моніторингу протоколів засідань Комісії  Головного управління з питань оскарження судових рішень, прийнятих не на користь Головного управління щодо виявлення особистої заінтересованості їх членів у результатах голосування з питань порядку денного Ізотова Н. О. 02.01.2025

30.06.2025

Не потребує додаткових ресурсів За результатами перевірки, роботу щодо розгляду питань доцільності сплати судового збору за подання процесуальних документів до суду в Головному управлінні організовано на належному рівні; ознак особистої заінтересованості членів Комісії у результатах голосування з питань порядку денного не встановлено. Підготовлено та надано керівнику Головного управління доповідну записку за результатами моніторингу (службова записка №1/14-16 від 02.01.2025;  № 49/14-16 від 30.06.2025 )

Виконано 100% на звітну дату

  9.1.2   Забезпечено підготовку і надання начальнику Головного управління та  Сектору з питань запобігання та виявлення корупції  інформації про результати проведеного уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції Головного управління періодичного моніторингу протоколів засідань Комісії  Головного управління з питань оскарження судових рішень, прийнятих не на користь Головного управління щодо виявлення особистої заінтересованості їх членів у результатах голосування з питань порядку денного та інформування начальника Головного управління про результати здійсненого моніторингу Ізотова Н. О.

Ільченко Т. М.

20.01.2025

07.04.2025

02.07.2025

Не потребує додаткових ресурсів Підготовлено та надано начальнику Головного управління та Сектору з питань запобігання та виявлення корупції Пенсійного фонду України інформацію про результати проведеного уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції  періодичного моніторингу протоколів засідань Комісії  Головного управління з питань оскарження судових рішень, прийнятих не на користь Головного управління щодо виявлення особистої заінтересованості їх членів у результатах голосування з питань порядку денного

(лист вихідний від 20.01.2025 № 0200-14-5/7870; 07.04.2025 № 0200-14-5/40665; 02.07.2025 № 0200-14-5/74573 )

Виконано 100% (на звітну дату)

  9.1.3   Запровадити щоквартальний аналіз Головним управлінням причин повернення апеляційним судом апеляційних скарг, поданих територіальним органом. За результатами розробляти та затверджувати начальником Головного управління  заходи з усунення виявлених порушень та недоліків, контролювати стан їх виконання Ільченко Т. М. 03.04.2025

30.06.2025

Не потребує додаткових ресурсів Головним управлінням запроваджено щоквартальний аналіз  причин повернення апеляційним судом апеляційних скарг; результати моніторингу у формі доповідної записки  підготовлено та подано керівнику (службові записки від 03.04.2025 № 422/08-16, 30.06.2025 № 946/08-16) Необхідності у вжитті заходів відповідного реагування не було.

Виконано 100% (на звітну дату)

  9.1.4   Забезпечено підготовку та надання апарату  Пенсійного фонду України інформації про результати аналізу причин повернення апеляційним судом апеляційних скарг, поданих територіальним органом, та виконання заходів з усунення виявлених порушень та недоліків, здійснення контролю за  станом  їх виконання Ільченко Т М. 07.04.2025

02.07.2025

Не потребує додаткових ресурсів Підготовлено та надано апарату Пенсійного фонду України інформацію про результати аналізу причин повернення апеляційним судом апеляційних скарг, поданих Головним управлінням

(лист вихідний від  07.04.2025 0200-14-5/40665; 02.07.2025 № 0200-14-5/74573)

 

Виконано 100% (на звітну дату)

Порядок прийняття на посади осіб у Пенсійному фонді України та його територіальних органах
5 10.1.1 Можливість задоволення приватного інтересу під час формування умов проведення конкурсу під конкретних осіб без установлення взаємозв’язку між кваліфікаційними вимогами та вимогами до професійної компетентності кандидатів на зайняття посад державної служби та посадовими обов’язками Встановлення контролю за розробленням пропозицій до умов проведення конкурсу на підставі посадових інструкцій працівників та положень про структурні підрозділи із зазначенням кваліфікаційних вимог, які відповідають функціональним повноваженням на відповідній посаді, шляхом погодження їх зі службою управління персоналом та заступником начальника Головного управління відповідно до розподілу обов’язків Дика Л. М,

Єрошенко М. Ю.

Пікуліна С. В.

керівники самостійних структурних підрозділів

Постійно (після скасування воєнного стану в Україні)

 

Не потребує додаткових ресурсів З початком введення воєнного стану в Україні служба персоналу при призначенні працівників Головного управління керується частиною 5 статті 10 Закону України від 12 травня 2015 року №389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» ( в редакції Закону України від 12 травня 2022 року №2259-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану»). Протягом І кварталу 2025 року службою персоналу конкурси на посади державної служби категорії «Б» та «В» не проводились.

 

Виконано 100% на звітну дату

6 10.2.1 Можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди під час прийняття на посади осіб у Головному управлінні в умовах воєнного стану в Україні Впровадження внутрішньої процедури погодження  підрозділами по роботі з персоналом та з питань запобігання та виявлення корупції, а також заступником суб’єкта призначення відповідно до розподілу обов’язків  подання керівника самостійного структурного підрозділу Пенсійного фонду України та його органів у форматі службової записки на ім’я суб’єкта призначення з пропозицією кандидата на зайняття вакантної посади за результатами проведеної співбесіди з описом вимог до посади згідно із Законом України “Про державну службу” та відповідним досвідом (за потреби) Дика Л. М,

Єрошенко М. Ю.

Пікуліна С. В.

керівники самостійних структурних підрозділів

До відновлення процедури конкурсного відбору відповідно до постанови Кабінету  Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби” Не потребує додаткових ресурсів Впроваджено внутрішню процедуру добору, шляхом проведення співбесіди з кандидатами за участі підрозділів по роботі з персоналом, з питання запобігання та виявлення корупції, керівника відповідного структурного підрозділу, а також заступника начальника Головного управління відповідно до розподілу обов’язків. За результатами добору вноситься пропозиція у форматі службової записки на ім’я суб’єкта призначення з пропозицією кандидата на зайняття вакантної посади за результатами  проведеної співбесіди з описом вимог до посади згідно із Законом України «Про державну службу» та відповідним досвідом (за потреби)

 

Виконано 100%на звітну дату

Щорічне оцінювання
7 11.1.1 Можливість задоволення приватного інтересу під час визначення завдань і ключових показників результативності,  ефективності та якості службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” та “В”, на відповідний період та результатів їх виконання Проведення вибіркового моніторингу обґрунтованості висновків, складених за результатами щорічного оцінювання Ізотова Н. О.   Не потребує додаткових ресурсів Строк виконання не настав

Вибірковий моніторинг буде проведений після складання висновків щорічного оцінювання державних службовців

Внесення змін до структури та штатного розпису органів Пенсійного фонду України
8 12.1.1. Можливість задоволення приватного інтересу під час внесення змін до структури та штатного розпису органів Пенсійного фонду України Подання пропозицій щодо змін до Пенсійного фонду України штатного розпису з обґрунтуванням та підтверджуючими документами (у разі наявності) стосовно причин та умов, що зумовили внесення змін Дика Л. М,

Єрошенко М. Ю.

Пікуліна С. В.

керівники самостійних структурних підрозділів

02.01.2025

13.05.2025

12.06.2025

Не потребує додаткових ресурсів Подані пропозиції щодо змін штатного розпису до Пенсійного фонду України з обґрунтуванням та підтверджуючими документами (листи від 02.01.2025 № 0200-07-05/520; 13.05.2025 № 0200-07-05/54595: від 12.06.2025 № 0200-07-05/64911). 

Виконано 100% на звітну дату 

 

Здійснення дисциплінарного провадження
9 13.1.1. Можливість порушення обмеження щодо запобігання конфлікту інтересів під час здійснення дисциплінарного провадження Відеофіксація під час проведення засідань дисциплінарною комісією (за згодою особи, стосовно якої відкрито дисциплінарну справу) Дика Л. М.

Пікуліна С. В.

Сіташ С. Д.

Дисциплінарна комісія Головного управління

 30.06.2025

 

У межах наявних фінансових ресурсів Відео фіксація під час засідань дисциплінарної комісії не проводилась, оскільки дисциплінарні справи відсутні

Виконано 100% на звітну дату

Проведення закупівель
10 14.1.1. Можливість необґрунтованого укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару (з урахуванням пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178) (далі – Особливості) 1.Забезпечення належного обґрунтування закупівлі товарів / робіт / послуг без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, зокрема, з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність підстав для застосування процедури закупівлі

 

Уповноважені особи з питань публічних закупівель

керівники самостійних структурних підрозділів (ініціатори закупівель)

30.06.2025

 

У межах наявних ресурсів

 

Під час проведення закупівель товарів/робіт/послуг без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, забезпечено належне обґрунтування (затверджено наказом Головного управління) зокрема, з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність підстав для застосування процедури закупівлі.

Виконано 100% на звітну дату

  14.1.2    Використання аналітичних інструментів, з метою проведення дослідження наявності чи відсутності конкуренції на ринку (bi.prozorro.org, clarity-project.info або інші аналітичні інструменти)

 

Уповноважені особи з питань публічних закупівель

керівники самостійних структурних підрозділів (ініціатори закупівель)

30.06.2025 У межах наявних ресурсів

 

З метою визначення найбільш економічно вигідної вартості товарів на ринку при підготовці документів для здійснення закупівель використовувались аналітичні модулі для моніторингу цін, зокрема bi.prozorro.org,

clarity-project.info.

 

Виконано 100% на звітну дату

Управління майном
11 15.1.1

15.3.1

Можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди посадовими особами Головного управління під час надання в оренду (відчуження) майна, яке перебуває на балансі Головного управління.

Можливість використання матеріальних ресурсів у приватних інтересах, прийняття необґрунтованого рішення про списання майна (в межах компетенції Головного управління)

 

 

 

Впровадження Управлінням адміністративного забезпечення моніторингу використання майна та списання цінностей,  яке перебуває на балансі Головного  управління, надання його в оренду, відчуження

 

Єрошенко М. Ю.

Чеперната О. А.

Недоля Г. О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Липень 2024 року,

грудень 2024 року,

грудень 2025 року

Не потребує додаткових ресурсів Здійснюється аналіз та контроль за ефективним використанням та збереженням об’єктів державної власності, підготовка інформації для належного та повного обліку об’єктів державної власності, підготовка актів для списання майна, не придатного для подальшого використання, підготовка та надання звітності. Організовано ведення обліку юридичних осіб, що належать до сфери управління Пенсійного фонду України та забезпечення внесення відомостей до АС «Юридичні особи» ФДМУ, здійснення контролю за проведенням інвентаризації майна Головного управління

 

Виконано 100% на звітну дату

12 15.2.1 Можливість зловживання службовим становищем, отримання та/або вимагання неправомірної вигоди посадовими особами Головного управління під час підписання накладних на товари / актів виконаних робіт, послуг Забезпечення візування накладних на товари / актів виконаних робіт, послуг керівниками зацікавлених самостійних структурних підрозділів Головного управління

 

Керівники зацікавлених самостійних

структурних

підрозділів

 

30.06.2025

 

Не потребує додаткових ресурсів Накладні, акти про надання послуг, виконання робіт та інші документи, надані відповідно до умов укладених договорів, які підтверджують отримання товарів, робіт та послуг Головним управлінням, візуються безпосереднім керівником матеріально-відповідальної особи та передаються для здійснення оплати.

 

Виконано 100% на звітну дату

 

*Номер корупційного ризику згідно Реєстру ризиків (додаток 4 до Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його територіальних органів на (2024–2025 роки).

_______________________________________

background Layer 1