ЯКІСНА ПОСЛУГА – В КОЖНІЙ ТОЧЦІ ОБЛАСТІ
Протягом поточного року спеціалісти фронт-офісів Пенсійного фонду області удосконалюватимуть практичні навики обслуговування громадян за єдиними стандартами.
За словами начальника головного управління Пенсійного фонду Вінниччини Олени Корчаки, така практика є платформою для досягнення нашої мети – надання однаково якісних послуг у кожній точці обслуговування області.
Невипадково базою проведення навчань обрано Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради. Тут, починаючи з 2012 року, фахівці Вінницького міського управління Пенсійного фонду застосовують сучасні практики ведення прийому. Набутий шестирічний досвід роботи у сфері обслуговування дозволяє вінницьким фахівцям надавати повний спектр методичних рекомендацій колегам з інших управлінь.
Протягом січня, відповідно до розробленого графіку, розширюватимуть практичні знання уніфікованого підходу до процедури прийому клієнтів пенсійники Жмеринського, Барського, Козятинського, Калинівського, Тиврівського, Хмільницького, Літинського, Немирівського та Липовецького відділів обслуговування.
Першими практикувались начальники Барського та Жмеринського відділів обслуговування громадян. В ході роботи фахівці отримали досвід надання консультацій, опрацювання документів та провели повноцінний прийом відвідувачів.
«Враження позитивні. Звичайно обслуговування в прозорому офісі міста Вінниці дещо відрізняється від прийому громадян в районі, зокрема різноплановістю звернень, нетипових для районних пунктів обслуговування. Під час консультацій, ми мали змогу на практиці застосувати різні норми пенсійного законодавства.
Перевагою організації прийому є керування чергою за допомогою електронного табло, яке є лише у Вінницькому прозорому офісі, це значно полегшує робочий процес. Відчутними були відмінності інтенсивності прийому та навантаження», – говорить начальник районного відділу обслуговування Людмила Плюшко.
