Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за I квартал 2018 року

Протягом січня-березня 2018 року до Пенсійного фонду України у Вінницькій області надійшло 3195 звернень громадян, в тому числі:

  • до головного управління – 1751 звернення (54,8 відсотки від загальної кількості звернень);
  • до підвідомчих управлінь 1444 звернення (45,2 відсотків від загальної кількості звернень).

Кількість звернень до органів Фонду області, яка надійшла за звітний період (3195), порівняно з аналогічним періодом минулого року (2077) збільшилась на 53 відсотків. До головного управління кількість звернень зросла більш ніж втричі у зв’язку з зверненнями пенсіонерів силових структур щодо перерахунків розмірів пенсій згідно змін в законодавстві.

Найбільше звернень (на 10 тис. пенсіонерів) надійшло в Тульчинському (45), Крижопільському (68) об’єднаних управліннях та в управлінні м. Вінниці (44). Найменша кількість звернень громадян відповідно в Бершадському (12) та Козятинському (15) об’єднаних управліннях.

На особистому та виїзних прийомах в органах Фонду області прийнято 1134 громадянина (35,5 відсотків від загальної кількості). Найбільше відвідувачів (на 10 тис. пенсіонерів) було в Тульчинському (41), Крижопільському (61), Ямпільському (33) об’єднаних управліннях.

У своїх зверненнях до органів Фонду області громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1457 звернень (45,6 відсотків загальної кількості звернень), роз’яснення норм діючого пенсійного законодавства – 526 звернень (16,5 відсотків) та підвищення розмірів пенсій – 550 звернень (17,2 відсотків).

Актуальною залишається проблема повторних звернень. Протягом 1 кварталу поточного року до управлінь Фонду надійшло 34 повторних звернень, або 3 відсотка, з яких 19 звернення надійшло до управління Пенсійного фонду у м.Вінниці (0,5 відсотків).

У порівнянні з 1 кварталом 2017 року (10) кількість повторних звернень збільшилась майже  втричі.

З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено. Проте, вони залишаються незадоволеними і продовжують звертатися до органів Фонду та вищих органів влади.

З метою зменшення повторних звернень громадян  практикується спільний розгляд таких звернень на засіданнях комісій разом із представниками органів праці й соцзахисту та місцевих органів влади, запросивши для роз’яснення заявників.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівниками управлінь Фонду Вінницької області здійснюють виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких у звітному періоді прийнято 129 осіб, що складає 4 відсотки від загальної кількості звернень громадян.

Станом на 01 липня 2017 року в органах Фонду області за принципом «єдиного вікна» створено та працюють 31 приймальня громадян. Метою такого обслуговування громадян є – спрощення процедури отримання послуг в органах Фонду, скорочення строків надання послуг, підвищення якості надання послуг.

Приміщення, де здійснюються прийом та обслуговування громадян, обладнані місцями для сидіння, столами для оформлення документів, інформаційними стендами в зручному для перегляду місці.

Робочі місця, де проводиться прийом та обслуговування громадян створені за принципом відкритості та прозорості. Так, протягом звітного періоду в таких приймальнях надано понад 157 тис. консультацій, роз’яснень та послуг, в тому числі в приймальнях головного управління – майже 2,8 тис.

Крім цього, фахівці головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом січня-березня 2018 року розглянуто 448 таких звернень громадян, всі з яких оперативно розглянуті, заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

В органах Фонду області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Зокрема, Фондом області надаються послуги в електронному вигляді через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Так, станом на 01.04.2018 року 84,7 тис. юридичних та фізичних осіб зареєстровано у системі надання послуг в електронній формі на Веб-порталі ПФУ.

Через електронну адресу порталу отримано та розглянуто 140 звернень.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

З метою якісного надання послуг, зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків їх повторних звернень в управліннях Фонду області організовані постійно діючі «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення і виплати пенсій. Номери телефонів «гарячих» телефонних ліній оприлюднені у ЗМІ, в тому числі на веб-сайтах органів Фонду, інформаційних стендах. Протягом 1 кварталу 2018 року в телефонному режимі понад 5 тис. громадян отримали від спеціалістів органів Фонду області відповідні консультації та роз’яснення. Це дозволило оперативно вирішувати нагальні питання, дало змогу громадянам дізнатися безпосередньо від відповідальних осіб, які заходи будуть вжиті по задоволенню їх звернень і запитів.

Із загальної кількості консультацій понад 3,5 тис. громадян (66 відсотків) отримали консультаційну підтримку в Контакт-центрі управління Пенсійного фонду в місті Вінниці.

Одним із кроків державної політики в наближенні влади до людей – створення територіальних громад. Оскільки, кожен третій житель громади є пенсіонером, важливим кроком стало надання їм можливості звертатись за отриманням послуг за місцем проживання.

Зокрема, станом на 01.07.2017 в 25-ти територіальних громадах вже створені віддалені робочі місця для фахівців Пенсійного фонду, відкрито 21 агентський пункт обслуговування громадян, де кожен мешканець має змогу не лише отримати консультацію щодо пенсійного забезпечення, а й подати документи для призначення чи перерахунку пенсії, оформити допомогу на поховання, отримати пенсійне посвідчення чи довідку про розмір пенсії. Так, на 46 віддалених робочих місцях на сьогодні надано 3,5 тис. послуг.

background Layer 1