Про кадрові питання під час засідання колегії
«Реорганізація органів Пенсійного фонду України має на меті підвищити якість наданих пенсійних послуг, зробити їх максимально доступними, в тому числі і за рахунок розширення мережі їх надання – на рівні територіальних громад, агентських пунктів, ЦНАПів, зменшити час обслуговування громадян, зробити структуру Пенсійного фонду гнучкою та адаптованою до сучасних умов», – розпочала свою доповідь під час засідання колегії при начальнику головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Світлана Пікуліна.
Презентуючи основні показники роботи, начальник управління по роботі з персоналом зазначила, що в 2019 році продовжено оптимізацію структури та централізацію функціональних процесів. В результаті, 13 підвідомчих управлінь реорганізовано шляхом приєднання їх до головного управління.
Оголошені та проведені конкурси на 599 вакантних посад. За результатами конкурсів, в порядку переведення, призначені на вакантні посади 567 (64,2%) державних службовців, в тому числі на посади державної служби категорії «Б» – 72, категорії «В» – 495.
Станом на 01 липня 2019 року за штатної чисельності 947 одиниць, фактично працює 821 особа. Вакантними залишалися 126 посад. Водночас, укомплектованість структурних підрозділів в розрізі сервісних центрів суттєво відрізняється. І якщо, наприклад, в Ямпільському чи Іллінецькому сервісних центрах вона стовідсоткова, то у Вінницькому відділі обслуговування громадян №1 – 11 вакансій, у відділі з питань призначення та перерахунків пенсій №3 (м. Вінниця, Замостя) – 9 вакансій.
З числа працюючих в органах Пенсійного фонду України у Вінницькій області – 86 відсотків це жінки. Середній вік працюючих в органах Фонду області – 41 рік.
Протягом І півріччя поточного року за різними програмами підвищення кваліфікації пройшли навчання 213 (26%) державних службовців (згідно плану). З них: 65 осіб – за професійною програмою, 9 – за програмами тематичних постійно діючих семінарів та 139 – за програмами тематичних короткотермінових семінарів та тренінгів. 1 фахівець управління обслуговування громадян прийняв участь у тренінгу з питань надання першої медичної допомоги, який проводило Товариство Червоного Хреста.