Пропустити навігацію

Фахівці фронт-офісів Пенсійного фонду Вінниччини розпочали двотижневе навчання

«Оперативність, доступність, відкритість, висока технологічність – ось ті критерії, яким повинні сьогодні відповідати послуги сервісних центрів Пенсійного фонду», – наголосила Олена Корчака – начальник головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області відкриваючи семінар для спеціалістів відділів обслуговування громадян.

 

Курс занять на тему «Єдині стандарти для забезпечення якісного обслуговування громадян у сервісних центрах головного управління Фонду області» розпочався 5 серпня на базі Вінницького обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади.

 

Протягом двох тижнів спеціалістів фронт-офісів навчатимуть основним аспектам практичного застосування пенсійного законодавства, нормам спілкування в управлінській діяльності, особливостям роботи з електронними ресурсами Пенсійного фонду, основним елементам жестової мови тощо.

 

У програмі семінару заняття у форматі лекцій та практичних тренінгів.

 

01 1024x760 - Фахівці фронт-офісів Пенсійного фонду Вінниччини розпочали двотижневе навчання 02 1024x639 - Фахівці фронт-офісів Пенсійного фонду Вінниччини розпочали двотижневе навчання 04 1024x662 - Фахівці фронт-офісів Пенсійного фонду Вінниччини розпочали двотижневе навчання 05 1024x640 - Фахівці фронт-офісів Пенсійного фонду Вінниччини розпочали двотижневе навчання

background Layer 1