Пропустити навігацію

Посткарантинний період + обслуговування громадян. Обслуговуємо стратегії дій

Як ефективно відновити процес надання послуг у післякарантинний період дізнавалися пенсійники Вінниччини. 14 травня Лариса Дика – заступник начальник Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області та Сергій Ткачук – заступник начальника Управління обслуговування громадян Фонду області взяли участь в онлайн-конференції «Стратегія виходу з карантину для ЦНАП».

 

Під час конференції, організованої Програмою «U-LEAD з Європою», представники Уряду України, міжнародні партнери, профільні асоціації, представники ОТГ та ЦНАП обговорювали різні сценарії розвитку подій та необхідні кроки для ефективного виходу з карантину, відновлення надання адмінпослуг у повному об’ємі та сталої роботи ЦНАП. Експерти надали рекомендації щодо кожного з аспектів роботи Центрів надання адміністративних послуг: персонал, перелік послуг, прийом громадян та інфраструктура, відповідно до найбільш імовірних сценаріїв.

 

 

DSC 0616 1024x710 - Посткарантинний період + обслуговування громадян. Обслуговуємо стратегії дій

zobrazhennya viber 2020 04 10 13 10 05 1024x729 - Посткарантинний період + обслуговування громадян. Обслуговуємо стратегії дій

zobrazhennya viber 2020 05 15 10 01 51 - Посткарантинний період + обслуговування громадян. Обслуговуємо стратегії дій

zobrazhennya viber 2020 05 15 10 02 05 - Посткарантинний період + обслуговування громадян. Обслуговуємо стратегії дій

background Layer 1