ДО 2030 РОКУ ПОКАЗНИК ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ МОЖЕ ДОСЯГТИ РІВНЯ БЛИЗЬКО 92%
Про роль е-послуг Пенсійного фонду та практичне втілення екстериторіальності обслуговування громадян говорили на засіданні колегії при начальникові Головного управління Пенсійного фонду Вінниччини.
Тему удосконалення процесів обслуговування громадян розкрила Ольга Плотнікова – фахівець Відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян: «Наразі обслуговування клієнтів Фонду відбувається за принципом Єдиної черги завдань, яка функціонує в межах всієї України. Завдяки таким змінам вдалося встановити єдиний підхід до опрацювання звернень.
Окрім того, затверджено перелік послуг, які надаються через вебпортал Пенсійного фонду, що є цілком логічним, адже кількість осіб, що користуються електронними сервісами стрімко зростає. Зокрема, за перший квартал 2021 року на опрацювання фронт-офісів Головного управління з вебпорталу надійшло понад 3 тисячі звернень. Враховуючи такий стрімкий приріст цифрового покоління пенсіонерів, можливо спрогнозувати, що до 2030 року показник електронних послуг Фонду може досягти рівня близько 92%. Такі умови – це прогресивний крок до цифрової трансформації сфери надання пенсійних послуг».