Пропустити навігацію

Аудит трудової книжки. З чого почати?

Понад 20 роботодавців ознайомились з покроковим алгоритмом виправлення виявлених помилок та можливістю перегляду відомостей про трудову діяльність в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України

 

Як провести аудит трудових книжок перед скануванням? – розповіла начальник Відділу формування електронних трудових книжок Пенсійного фонду Вінниччини Тетяна Свиридович. Фахівець Фонду порадила перш за все перевірити першу сторінку трудової книжки, а саме:

  • прізвище, ім’я, по батькові працівника,
  • дату народження,
  • підпис власника трудової книжки,
  • підпис особи, відповідальної за видачу трудових книжок,
  • печатку організації, де трудову книжку заповнили вперше,
  • запис про зміну прізвища.

 

У розділі «Відомості про роботу» необхідно звернути увагу на акуратність та чіткість записів про трудову діяльність, наявність записів про прийняття/звільнення з роботи, відомостей про присвоєння нового розряду/рангу тощо.

 

В ході навчання, про технічні вимоги до сканування трудових книжок детально розповіла Ольга Криклива – начальник Управління інформаційних систем та електронних реєстрів Пенсійного фонду Вінниччини.

 

 

FB 20210922 5ETK onlajnnavch 1024x768 - Аудит трудової книжки. З чого почати?

FB 20210922 5ETK onlajnnavch12 1024x574 - Аудит трудової книжки. З чого почати?

FB 20210922 5ETK onlajnnavch14 1024x571 - Аудит трудової книжки. З чого почати?

FB 20210922 5ETK onlajnnavch15 1024x573 - Аудит трудової книжки. З чого почати?

background Layer 1