Моделювання прийому громадян з питань субсидій та пільг – новацію обговорили на засіданні колегії Пенсійного фонду Вінниччини
Зокрема, йшлося про створення додаткового робочого місця фахівця – координатора в сервісних центрах області, який проводить фільтр звернень: консультує з питань житлових субсидій, проводить експертизу документів та визначає потребу у написанні заяви.
«Нова модель прийому успішно пройшла апробацію у сервісних центрах міста Вінниці. Один координатор замінює роботу шести фахівців. За жовтень координаторами вінницьких «Прозорих офісів» надано близько 3,2 тис. консультацій, з яких лише кожне третє потребувало подачі заяви за оформленням субсидією. В середньому щоденно кожним координатором надається понад 50 консультацій», – зазначив у своїй доповіді заступник начальника Управління обслуговування громадян Сергій Ткачук.
«З початку року фахівцями сервісних центрів надано понад 97 тис. консультацій, кожна п’ята з них – з питань субсидій та пільг. За рахунок впровадження спеціальної моделі, Головне управління успішно справляється з новим функціоналом в самий «гарячий» період та доводить свій професіоналізм», – підкреслила Олена Корчака.



