Звіти про звернення громадян за 3 місяці 2022 року
Протягом 3 місяців 2022 року до Фонду області надійшло 3041 звернення громадян (що на 14,1 % менше порівняно з минулим роком (3542).
На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 124 особи (4,1 % від загальної кількості звернень).
У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1333 звернення (43,8% загальної кількості звернень), виконання рішень судів – 786 звернень (25,8 %), витребування довідок та копій документів – 306 звернень (10,1%), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 192 звернення (6,3%).
Актуальним залишається питання повторних звернень. Разом з тим, кількість їх зменшилась у порівнянні з минулим роком на 69,2 %. Протягом 1 кварталу 2022 року до Головного управління надійшло 8 повторних звернень, або 0,3 % загальної кількості. З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявникам пенсія призначена відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.
Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 91 особу, що складає 3,0 % від загальної кількості звернень громадян.
Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 3-х місяців 2022 року розглянуто 216 таких звернень громадян, на всі з яких заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.
В Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
За 3 місяці 2022 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 667 звернень.
Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.