Пропустити навігацію

Звіти про звернення громадян за 12 місяців 2024 року

Аналітична записка

про роботу Головного управління Пенсійного фонду України

у Вінницькій області  за  зверненнями громадян

за 12 місяців 2024 року

 

Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області цілеспрямовано та наполегливо працює над реалізацією державної політики у сфері пенсійного забезпечення. На особливому контролі знаходиться організація прийому жителів області, забезпечення конституційного права громадян на звернення.       

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» звернення громадян вчасно опрацьовуються спеціалістами Головного управління  ПФУ у Вінницькій області, надаються відповіді та забезпечується право заявників на ознайомлення з матеріалами перевірок.

Організація відповідної роботи постійно знаходиться у полі зору керівництва Головного управління. Результати діяльності за зверненнями громадян  розглядаються на засіданнях колегії  та на апаратних нарадах.

Протягом  12 місяців 2024 року до Фонду області надійшло 16992  звернення громадян (що на 16,6 % менше порівняно з  минулим роком (20374).

На особистому та виїзних прийомах в Головному управлінні Пенсійного фонду України у Вінницькій області прийнято 346 осіб (2,0 % від загальної кількості звернень).

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 8007 звернень (47,1% загальної кількості звернень), витребування довідок та копій документів – 1471 звернення (8,7%), індексація пенсії – 789 звернень ( 4,6%), роз’яснення діючого пенсійного законодавства –  793 звернення (4,7%), виконання рішень судів – 770 звернень (4,5%), перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 686 звернень (4,0%).

Актуальним залишається питання повторних звернень. Протягом  12  місяців 2024 року до Головного управління надійшло 110 повторних звернень, або 0,6 % загальної кількості. З числа розглянутих повторних звернень, в більшості випадків, заявники звертаються з питаннями призначення, перерахунку житлових субсидій та пенсій, призначених відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Для більш повної реалізації прав громадян на звернення та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення керівництвом Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області здійснюються виїзні прийоми на підприємства, в установи, організації та за місцем проживання громадян, на яких з початку року прийнято 203 особи, що складає 1,2 % від загальної кількості звернень громадян.

Крім цього, фахівці Головного управління спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Протягом 12-ти місяців 2024 року розглянуто 1402 таких звернення громадян,  на всі з яких заявники отримали вичерпні письмові відповіді на поставлені питання.

В Головному управлінні  Пенсійного фонду України у Вінницькій області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

За 12 місяців 2024 року через електронну адресу Веб-порталу отримано та розглянуто 4171 звернення.

Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

background Layer 1