Пропустити навігацію

ВЕБ-ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ: ШВИДКО, ЗРУЧНО, КОРИСНО

З 1 жовтня 2012 року працює веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, за допомогою якого пенсіонери, фізичні особи отримують foto veb portal 300x127 - ВЕБ-ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ: ШВИДКО, ЗРУЧНО, КОРИСНОв режимі он-лайн доступ до інформації в пенсійній сфері. Так, кожна застрахована особа, попередньо зареєструвавшись у базі даних веб-порталу, може щомісяця отримувати на свою електронну адресу виписку із системи персоніфікованого обліку, в якій зазначатиметься перелік страхувальників, які подавали щодо неї відомості в систему персоніфікації, вказуватимуться сума заробітку, з якої сплачено страхові внески, кількість днів для стажу, відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску; відомості про спеціальний (пільговий) стаж.

Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і в разі потреби звернутися до нього із претензіями. Пенсіонери ж зможуть регулярно отримувати відомості із власної пенсійної справи: вказуватимуться вид та сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової foto vebportal Zasadna 169x300 - ВЕБ-ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ: ШВИДКО, ЗРУЧНО, КОРИСНОдопомоги, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством; назва закону, згідно з яким призначено пенсію, тощо. Уся індивідуальна інформація, зокрема і персональні дані, що містяться в Держреєстрі, є конфіденційними і не підлягають розголошенню.

Підписуючи заяву про реєстрацію в системі надання електронних послуг, громадянин тим самим дає згоду на отримання такої інформації засобами веб-порталу відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Вся інформація, яку отримуватиме заявник, надходитиме знеособлено – без зазначення прізвища, імені, по батькові, реєстраційного номера облікової картки платника податків – фізичної особи або серії та номера паспорта. Цю інформацію не можна роздрукувати чи скопіювати. Тобто стороння людина не зможе скористатися даними, які отримуватиме заявник.

Крім того, на порталі багато довідкової інформації: від текстів законодавчих актів до графіку прийому керівництва Пенсійного фонду й адрес управлінь Пенсійного фонду України в областях. Громадяни й застраховані особи зможуть довідатися, наприклад, про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, про порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування тощо. Також наведено зразки бланків, заяв, документів, які можна буде роздрукувати й уже заповненими принести до управління Пенсійного фонду України. Кожен зареєстрований користувач зможе через портал подати запит до управління Пенсійного фонду України для підготовки йому довідок, інших документів у паперовому вигляді, записатися на прийом до керівника чи відповідальної особи управління Фонду тощо.

Для реєстрації на веб-порталі необхідно прийти до управління Пенсійного фонду за місцем свого проживання та оформити заяву. При собі треба мати паспорт та ідентифікаційний код. Після чого видається розписка про отримання заяви та реєстраційний код, який потрібний для реєстрації на веб-порталі.

Зайшовши на веб-портал Пенсійного фонду України за адресою: portal.pfu.gov.ua, вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі», потрібно заповнити реєстраційну форму, вибравши логін і пароль. Далі на електронну адресу надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження з веб-порталу надходить повідомлення про успішне завершення реєстрації.

Послуги, які надає Веб-портал, також є актуальними для людей похилого віку та людей з особливими потребами, оскільки низка питань вирішується дистанційно. Зареєструвавшись на порталі з використанням електронного цифрового підпису, можна подавати до органів Пенсійного фонду заяву про призначення пенсії або заяву про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем. Раніше за цією інформацією необхідно було особисто звертатись до управлінь Фонду. Сьогодні сучасні інформаційні технології дозволяють спростити таку процедуру. Треба лише зареєструватись, як користувач Веб-порталу Пенсійного фонду України.

Процедура реєстрації на порталі максимально спрощена. Передбачено два способи реєстрації:

       – перший спосіб реєстрації на Веб-порталі електронних послуг: при наявності електронно-цифрового підпису (ключа ЕЦП) громадяни мають можливість миттєвої он-лайн реєстрації;

      – другий спосіб: за логіном. Для цього потрібно звернутись до управління Фонду (незалежно від місця реєстрації), взявши з собою ідентифікаційний код і паспорт, та заповнити заяву. Вся процедура займе кілька хвилин.

       Слід зауважити, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту інформації. Усі послуги Веб-порталу є безкоштовними.

      Варто тільки спробувати, і Ви відчуєте всі переваги отримання електронних послуг Пенсійного фонду України!

     З жовтня 2018 року на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України функціонує кабінет страхувальника. Платник ввійшовши на Веб-портал за допомогою електронної печатки, має можливість переглянути інформацію:

– щодо забезпечення соціальних прав його працівників,

– про правильність подання звітності тощо.

     У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.

      Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

    У вкладці «Трудові відносини» відображається інформація щодо кількості:

– застрахованих осіб у звітному періоді,

– працівників з інвалідністю,

– працівників, що мають додаткові гарантії у працевлаштуванні, та ін.

Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Важливою є можливість формування звернення до органу Пенсійного фонду в електронному вигляді. За необхідності можна додати електронний файл. Відповідь буде надано в електронному вигляді, і переглянути її можна в особистому кабінеті. Крім того, при формуванні звернення є можливість вказати поштову та електронну адресу, на які буде відправлено відповідь.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті,  – можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).

Для страхувальників, які аутентифіковані на Веб-порталі за ЕЦП, надано можливість формування та подачі звернень таких типів:

– довідка за формою ОК-7 за період перебування застрахованої особи у трудових відносинах зі страхувальником;

– довідка про страховий стаж застрахованої особи, для призначення страхових виплат згідно з формою, що буде надана Замовником.

До цього часу первинні дані для розрахунку – страховий стаж та розмір заробітної плати – надавали самі працівники, яким необхідно було звертатись до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

На сьогодні в Закарпатській області на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України зареєстровано 25000 користувачів по логіну та паролю.

 

background Layer 1