Пропустити навігацію

ПРО ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕНСІОНЕРІВ

ПРО ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕНСІОНЕРІВ

йшлося на зустрічі пенсійників і поштовиків Перечинщини

 

PERECHYN ZUSTRICH 225x300 - ПРО ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЕНСІОНЕРІВ 23 липня начальник Перечинського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Олеся Моняк, начальник відділу з питань призначення та перерахунку пенсій № 9 Ірина Гутич та завідувач сектору з питань виплати пенсій № 3 Вікторія Мошак зустрілися з колективом Перечинського відділення поштового зв’язку.

Учасники зустрічі обговорили питання якості та своєчасності обслуговування пенсіонерів району, зосередивши увагу на дотриманні вимог Інструкції «Про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором зв’язку» від 28.04.2009 № 464/156 щодо порядку виплати пенсії при смерті пенсіонера, виплати пенсій за дорученнями. Йшлося і про важливість звірки особистих даних пенсіонерів при виплаті пенсії.

Ірина Гутич розповіла про порядок обчислення розміру пенсії при здійсненні перерахунку з 1 липня 2019 року, а Олеся Моняк нагадала, що мешканці Перечинщини завжди можуть отримати консультацію з пенсійного забезпечення за телефоном «гарячої лінії» або на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

background Layer 1