Пропустити навігацію

Наказ № 575 від 23.07.2019 про організацію безперервного обслуговування громадян

ПЕНСІЙНИЙ  ФОНД  УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

В ЗАКАРПАТСЬКІЙ  ОБЛАСТІ

 

Н А К А З

 

23.07.2019                                     м. Ужгород                                          № 575

 

Про організацію безперервного

 обслуговування громадян

 

 

На виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 р. № 13-1 «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України », пункту 2 Окремого доручення Голови правління Пенсійного фонду України  Є. Капінуса від 22.03.2019 р. № 15-ОД та листа Пенсійного фонду України від 19.07.2019 р. № 22065/02-01 стосовно забезпечення організації безперервного обслуговування громадян у сервісних центрах, упорядкування графіків перерви для відпочинку і харчування у продовж робочого часу установи

 

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. 1. Управлінню обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області з 01.08.2019 р. організувати та забезпечити безперервне обслуговування громадян з понеділка по четвер з 8-00 до 18-00 год. в п’ятницю з 8-00 по 17-00 год.
  2. Тривалість робочого часу працівника повинна відповідати вимогам законодавства про працю та про державну службу, та забезпечувати перерву на обід (48 хвилин), при цьому має здійснюватись безперервний прийом громадян протягом робочого часу.
  3. Керівникам структурних підрозділів обслуговування громадян (сервісних центрів) забезпечити:

3.1. Складання графіків роботи (з урахуванням установлених потоків відвідувачів) та погодження з профспілковою організацією;

3.2. Подання до 30.07.2019 р. на затвердження графіків роботи спеціалістів сервісних центрів;

3.3. Розміщення інформації про дні та години прийому на вході до приміщень, у яких здійснюється прийом громадян, а також на інформаційних ресурсах в мережі Інтернет;

3.4. Неухильне дотримання встановлених графіків та безперервний прийом громадян протягом робочого часу;

3.5. Подання не пізніше наступного робочого дня на затвердження графіки прийому громадян в зв’язку з кадровими змінами (відпустка, лікарняний, звільнення, тощо).

  1. Затвердити погоджені з юридичним управлінням графіки прийому громадян у розрізі сервісних центрів згідно з додатками 1-14.
  2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

 

В.о. начальника головного управління                                                  Н. КІШ

 

 

background Layer 1