ФАХІВЦІ ФОНДУ ЗУСТРІЛИСЬ З ПРАЦІВНИКАМИ СЛУЖБИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
На зустрічі з працівниками першої пожежно-рятувальної частини управління Державної служби з надзвичайних ситуацій працівники Перечинського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) роз’яснювали питання стратегії розвитку та реформування системи Пенсійного фонду України, види послуг, які надаються Пенсійним фондом, тощо.
Широкий спектр послуг, які наразі надає Пенсійний фонд України, надає можливість отримання інформації про застраховану особу з Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, реєстрацію в системі дистанційного інформування та надання послуг в електронному вигляді через вебпортал Пенсійного фонду України, зазначили фахівці Фонду. Зокрема всі застраховані особи, які бажають отримувати повідомлення за допомогою смс-розсилок, можуть засобами мобільного зв’язку дізнатися про розмір свого страхового стажу, набутого з 1 січня 2004 року, та щомісяця отримувати інформацію про сплату за них страхових внесків.
Олеся Моняк, начальник Перечинського відділу обслуговування громадян (сервісного центу), звернула увагу присутніх на нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик» через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. «Впровадження такої системи дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг», – наголосила вона.