Пропустити навігацію

СВОЇ ПЕНСІЙНІ ПРОБЛЕМИ ЗАКАРПАТЦІ МАЮТЬ ЗМОГУ ВИРІШУВАТИ В ТЕЛЕФОННОМУ РЕЖИМІ В головному управлінні Пенсійного фонду працює щомісячна пряма телефонна лінія

Цієїfoto Maslyakevych 225x300 - СВОЇ ПЕНСІЙНІ ПРОБЛЕМИ ЗАКАРПАТЦІ МАЮТЬ ЗМОГУ ВИРІШУВАТИ В ТЕЛЕФОННОМУ РЕЖИМІ В головному управлінні Пенсійного фонду працює щомісячна пряма телефонна лінія середи на телефонні дзвінки закарпатців знову відповідала заступник начальника головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Галина Маслякевич – працювала щомісячна пряма «гаряча телефонна лінія».

Юлія Іванівна із селища Буштино Тячівського району цікавилась, чи буде виплачено їй субсидію за вересень та чи буде їй виплачуватись субсидія на осінньо-зимовий період? Галина Маслякевич пояснює, що питаннями призначення субсидій займаються міські і районні відділи соціального захисту населення, органи Пенсійного фонду лише виплачують призначені виплати. Тож рекомендувала пані Юлії звернутись у відділ соціального захисту населення Тячівської райдержадміністрації.

Наступний додзвонювач – приватний підприємець пан Сергій із Ужгорода – запитує, чи немає в нього заборгованості по заробітній платі і де можна отримати таку інформацію? На що йому порекомендували скористатись послугою електронного кабінету платника органів Державної фіскальної служби України в Закарпатській області.

72-річна пані Марія із села Іза Хустського району цікавиться коли очікувати наступне підвищення пенсії. Галина Маслякевич повідомила пенсіонерку, що відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» наступний перерахунок пенсій передбачено з 1 грудня цього року – у зв’язку з підвищенням розміру прожиткового мінімуму.

Ще кількох закарпатців цікавили умови набуття права на пенсію по віку або на пенсію у разі втрати годувальника. Їм надано роз’яснення щодо застосування норм Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

background Layer 1