Пропустити навігацію

В ЗАКАРПАТТІ ВЖЕ ПРАЦЮЮТЬ 26 ВІДДАЛЕНИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

Закарfoto Uzhgorod 1 180x300 - В ЗАКАРПАТТІ ВЖЕ ПРАЦЮЮТЬ 26 ВІДДАЛЕНИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУпаття – гірська область, де немало населених пунктів є важкодоступними або розташовані на значній відстані від районних центрів. Аби полегшити доступ громадян до отримання необхідних послуг, Пенсійний фонд України в Закарпатській області продовжує роботу по створенню віддалених робочих місць з обслуговування громадян на базі об’єднаних територіальних громад, місцевих органів влади. На сьогодні на території області вже функціонують 26 таких віддалених робочих місць фахівців Фонду, створених, як правило, при селищних чи сільських радах тощо. Найбільше таких віддалених робочих місць – по три – створено в Ужгородському, Великоберезнянському, Перечинському, Свалявському, Мукачівському та Тячівському районах.

Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ постанови правління Пенсійного фонду України «Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України» від 30.07.2015 р. № 13-1 на віддалених робочих місцях надаються такі послуги:

– довідкова інформація (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок прийому та обслуговування осіб в органах Пенсійного фонду);

– здійснюється попередній запис на прийом до керівництва територіального управління Пенсійного фонду або керівників його структурних підрозділів;

– надаються консультації щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, обліку осіб, що підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

– приймаються замовлення на видачу повідомлень, довідок, виписок, інших документів із питань пенсійного забезпечення, сплати обов’язкових платежів, адміністрування яких здійснюється органами Пенсійного фонду, обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

– видаються замовлені довідки, оригінали трудових книжок;

– надається допомога щодо заповнення анкети на виготовлення пенсійного посвідчення та здійснюється її прийом;

– видаються пенсійні посвідчення;

– надається перелік документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання;

– приймаються документи для проведення попереднього розгляду з метою визначення права особи для призначення пенсії, її перерахунку;

– приймаються заяви про витребування документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсії;

– приймаються заяви та документи щодо переведення виплати пенсії за новим місцем проживання, виплати пенсії за довіреністю, зміни способу виплати пенсії, поновлення виплати пенсії, перерахунку призначених пенсій, встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною, виплати недоотриманої пенсії.

Якщо особа звернулася з іншого питання, вирішення якого неможливе на віддаленому робочому місці, їй роз’яснюють порядок його розв’язання та за можливості надають необхідну допомогу.

 

background Layer 1