Пропустити навігацію

МУКАЧІВСЬКІЙ МОЛОДІ НЕ БАЙДУЖЕ ПЕНСІЙНЕ МАЙБУТНЄ

«ПFOTO MIZHGIRYA 300x225 - МУКАЧІВСЬКІЙ МОЛОДІ НЕ БАЙДУЖЕ ПЕНСІЙНЕ МАЙБУТНЄро пенсію треба думати змолоду» – постійно нагадують фахівці Пенсійного фонду, тож днями в Мукачівському відділі обслуговування громадян (сервісному центрі) провели День відкритих дверей, на який завітали студенти вищого  Мукачівського торговельного коледжу.

         Молодим людям розповіли про пенсійне законодавство, умови призначення пенсій, нові онлайн-сервіси Пенсійного фонду України тощо. Як зазначила керівник сервісного центру Наталія Чучка, пріоритетом діяльності Фонду області є поліпшення якості обслуговування громадян, пришвидшення процесу призначення пенсій та розвиток дистанційних форм надання послуг і консультацій, зокрема нової моделі звернення громадян за призначенням пенсії через вебпортал електронних послуг Фонду – в «один дотик», що є першим етапом впровадження системи «Е-пенсія». Розповіла Наталія Чучка і про функціонування вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України та його можливості. Студенти мали змогу наочно побачити, як призначається пенсія, почути, що необхідно для її призначення.

         Особливий інтерес молодих людей викликала робота відділу з ретроконверсії, який нещодавно створений в головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області. Начальник відділу Михайло Волошин розповів, що Пенсійний фонд України постійно впроваIMG 9b764c08b5876ec09c7924beb671b3f2 V 300x225 - МУКАЧІВСЬКІЙ МОЛОДІ НЕ БАЙДУЖЕ ПЕНСІЙНЕ МАЙБУТНЄджує новітні технології і вже зараз створюються електронні пенсійні справи. Тож всі паперові пенсійні справи попередніх років переводяться в електронний формат. Цим, зокрема, зараз і займається новостворений відділ.

Своєю чергою заступник начальника відділу обслуговування громадян Оксана Калинич розповіла студентам і викладачам про страховий стаж та необхідність наявності страхового стажу при призначенні пенсії, про легалізацію трудових відносин, обов’язковість сплати внесків та можливості добровільного соціального страхування, про ризики отримання заробітної плати в «конвертах». 

А для закріплення почутого, в актовому залі встановили дві скриньки для відповідей. В одну вкидували відповіді студентів на запитання фахівців Фонду, в іншу- відповіді начальника відділу обслуговування громадян Наталії Чучки на запитання студентів .

        Запитання від  молоді підтвердили,  що пенсійне майбутнє їм не байдуже.

background Layer 1