Пропустити навігацію

Рішення від 24.10.2019 № 4/3-19 “Про стан виконавської дисципліни в головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області”

Заслухавши доповідь начальника управління адміністративного забезпечення головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Ігнатьо М. І. про стан виконавської дисципліни в головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області (далі – головне управління) за січень – вересень 2019 року, колегія зазначає, що питання виконання документів знаходяться на контролі начальника головного управління.

Відповідно до затвердженої Пенсійним фондом України від 5 грудня 2012 № 182 Інструкції з діловодства в головному управлінні здійснюється ведення обліку документів, контроль щодо їх виконання та дотримання термінів виконання.

Здійснюється облік вхідної документації, в тому числі – з обов’язковою відміткою про термін виконання. Автоматизована система реєстрації кореспонденції АСЕДО забезпечує можливість отримувати інформацію про документи і місце їх знаходження.

Проводиться узагальнення результатів контролю за виконанням документів та відповідне інформування керівників структурних підрозділів  органів Фонду області. Керівництву щотижнево подається інформація про хід і підсумки виконання документів.

За січень – вересень поточного року в органи Фонду області надійшло на розгляд 33723 документи (33683 документів не розпорядчого характеру, 40 – розпорядчих документів Пенсійного фонду України, обласної ради та облдержадміністрації). Надіслано 58967 документів, а також видано 2188 наказів з основної діяльності.

За зазначений період найбільше надійшло документів до структурних підрозділів головного управління: в Ужгородському районі і м. Ужгород – 6703, Виноградівському районі – 5175 та Хустському районі – 4580.

Протягом січня – вересня 2019 року недопущені порушення термінів своєчасного виконання доручень Пенсійного фонду України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, а також розпоряджень та доручень Президента України.

Протягом зазначеного періоду органами Фонду області опрацьовано 20 запитів відповідно до Закону України «Про публічну інформацію».

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України «Про взаємодію органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи «Урядовий контактний центр» (зі змінами) здійснюється робота, пов’язана із розглядом звернень громадян в органах Пенсійного фонду України Закарпатської області.

Протягом січня – вересня 2019 року надійшло 6505 звернень громадян, що на 494 звернення, або на 7,6% менше порівняно з аналогічним періодом 2018 року, із них:

– до головного управління – 2630 звернень (що на 692 звернення, або на 26,3% більше);

– до структурних підрозділів – 3875 звернення (що на 852 звернення, або на 22% менше).

Аналіз надходження звернень в розрізі структурних підрозділів свідчить, що найбільше звернень надійшло до відділів обслуговування громадян: Хустського – 558, Ужгородського – 475, Мукачівського – 463 та Тячівського – 339.

Слід зазначити, що із загальної кількості пропозицій, заяв та скарг 1181 надійшло в письмовому та електронному вигляді, 192 звернення отримані через вебпортал Пенсійного фонду України, 711 звернень надійшло від державної установи «Урядовий контактний центр», 132 звернення із Закарпатського обласного контактного центру, 3557 відвідувачів звернулося на особисті прийоми та 732 громадяни – на виїзні прийоми.

Найчастіше у зверненнях громадян порушувалися питання підвищення розміру пенсій – 1868 звернень, призначення та перерахунку пенсії – 1326 звернень, роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1242 звернення, визначення права на пенсію – 272.

Для зменшення кількості звернень у головному управлінні та структурних підрозділах працюють постійно діючі «гарячі» телефонні лінії, на які за звітний період звернулося 1913 громадян, які отримали роз’яснення.

Всі звернення, які надходять до головного управління, розглядаються у терміни, визначені чинним законодавством, з обов’язковим інформуванням заявників про порядок оскарження дій та рішень органів Пенсійного фонду України. 

 

В И Р І Ш И Л И :

 

  1. Інформацію начальника управління адміністративного забезпечення головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Ігнатьо М. І. про стан виконавcької дисципліни в головному управлінні Фонду області взяти до відома.
  2. Начальникам структурних підрозділів головного управління з метою забезпечення належного виконання покладених завдань, недопущення порушень виконавської дисципліни:

2.1 взяти під особистий контроль якість підготовки, своєчасне і повне виконання доручень Пенсійного фонду України, наказів з основної діяльності та інших документів;

2.2 забезпечити виконання Заходів щодо посилення виконавської дисципліни в органах Пенсійного фонду області, які затверджені рішенням колегії при начальнику головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області від 21.10.2010 № 4/6-10, безумовне додержання вимог Типової інструкції з діловодства у територіальних органах Пенсійного фонду України, затвердженої наказом Пенсійного фонду України від 5 грудня 2012 р. № 182 та дотримання вимог порядку реєстрації звернень громадян відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348. 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника начальника головного управління Маслякевич Г. В.

 

 

Голова колегії                                                                                        А. ПЕНТЕК

 

                                             

Секретар колегії                                                                                        О. БАРАН

 

background Layer 1