Пропустити навігацію

Рішення від 24.10.2019 № 4/2-19 “Про стан реалізації Плану заходів по облаштуванню приміщень та організації обслуговування громадян відповідно до Стандартів обслуговування громадян в головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області”

Заслухавши доповідь начальника управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Дурунди Н. І. про стан реалізації Плану заходів по облаштуванню приміщень та організації обслуговування громадян відповідно до Стандартів обслуговування громадян в головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області за січень – вересень 2019 року, колегія зазначає.

 

В головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області функціонує 13 відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) і сектор обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян.

Станом на 01.10.2019 всі приміщення сервісних центрів облаштовані відповідно до Стандартів обслуговування громадян та з урахуванням вимог технічного забезпечення.

Особлива увага приділяється особистим якостям спеціалістів відділів обслуговування громадян, а саме їх компетентності, вмінню знаходити індивідуальний підхід до кожного відвідувача, дотриманню трудової і службової дисципліни тощо.

Фахівцями сервісних центрів проводиться активна інформаційно-роз’яснювальна робота, зокрема щодо популяризації нових онлайн-сервісів Пенсійного фонду України через інформаційні сторінки головного управління на вебпорталі Пенсійного фонду України, в мережі Фейсбук, проведення флешмобів тощо. Послугою «Признач пенсію в «один дотик» в області скористались 25 осіб.

Упродовж звітного періоду до користування вебпорталом Пенсійного фонду України, за допомогою якого спрощується доступ до інформаційного забезпечення та отримання послуг, залучено 2607 осіб.

Відділами обслуговування громадян надаються послуги щодо прийому документів на призначення/перерахунок пенсії, прийом документів на попередній розгляд «Майбутній пенсіонер», виплати допомоги на поховання, реєстрація на вебпорталі, видача довідок з Реєстру застрахованих осіб, про наявний страховий стаж, проводиться розгляд письмових та усних звернень тощо. Загалом, станом на 01.10.2019 надано 208,7 тис. послуг, що на 22% більше, ніж за аналогічний період 2018 року (169,2), в т. ч. прийнято 25,7 тис. заяв на призначення (перерахунок) пенсій, 696 осіб звернулися за попереднім розглядом документів, як майбутній пенсіонер, розглянуто 36,1 тис. письмових та усних звернень, видано 994 довідки про наявний страховий стаж відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1098 та 16,1 тис. довідок ОК-5. За період з січня по вересень поточного року на віддалених робочих місцях надано 5,2 тис. послуг.

В усіх сервісних центрах запроваджено практику відвідування осіб з особливими потребами за місцем їх проживання.

Проводиться оцінка якості наданих послуг шляхом заповнення пенсіонерами анкет, форми яких дають можливість проаналізувати проблемні питання по більшості напрямів: оперативність, зрозумілість, кваліфікованість, етика спілкування, інформаційне забезпечення тощо.

 

В И Р І Ш И Л И :

 

  1. Інформацію начальника управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Дурунди Н. І. взяти до відома. Визнати роботу з реалізації Плану заходів по облаштуванню приміщень такою, що спрямована на реалізацію рекомендацій стандартів обслуговування громадян, а роботу з організації прийому та обслуговування громадян такою, що відповідає вимогам державної політики у сфері надання послуг з питань пенсійного забезпечення.
  2. Управлінню обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області (Дурунда Н. І.):

2.1. забезпечити безперервну роботу сервісних центрів відповідно до сформованих графіків роботи працівників підрозділів обслуговування громадян;

2.2. систематично проводити аналіз питань, з якими звертаються на прийом громадяни, вживати заходи для мінімізації потреби людей у зверненнях;

2.3 забезпечити дотримання єдиних стандартів обслуговування громадян у сервісних центрах;

2.4. посилити роботу щодо залучення громадян до користування вебпорталом електронних послух Пенсійного фонду України;

2.5 продовжити роботу щодо залучення пенсіонерів для отримання коштів через банківські установи.

  1. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.

 

 

Голова колегії                                                                                         А. ПЕНТЕК

 

                                             

Секретар колегії                                                                                        О. БАРАН

 

 

background Layer 1