Пропустити навігацію

Засідання круглого столу «Консультант роботодавця. Застосування нових сучасних форм роботи, що сприятимуть вирішенню проблеми дефіциту кадрів»

IMG ac23422e6db45d872b682f5062b556ef V 225x300 - Засідання круглого столу «Консультант роботодавця. Застосування нових сучасних форм роботи, що сприятимуть вирішенню проблеми дефіциту кадрів»Сьогодні, начальник Берегівського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Катерина Байов за запрошенням начальника Берегівської міськрайонної філії Закарпатського обласного центру зайнятості Михайла Фанти, взяла участь у засіданні круглого столу на тему: «Консультант роботодавця. Застосування нових сучасних форм роботи, що сприятимуть вирішенню проблеми дефіциту кадрів».

На зустрічі був присутній, зокрема, директор Закарпатського обласного центру зайнятості – Юрій Фущич, начальник відділу організації надання послуг роботодавцям Закарпатського обласного центру зайнятості – Петро Фолтин, який презентував концепцію Інституту «Консультант роботодавця».

Катерина Байов – начальник відділу обслуговування громадян (сервісного центру), долучилась до обговорення новітніх та електронних технологій яка звернула увагу страхувальників – роботодавців Берегівщини на зручність та можливості «кабінету страхувальника» на Веб-порталі Пенсійного фонду України.

Платник ввійшовши на Веб-портал за допомогою електронної печатки, має можливість переглянути інформацію:

– щодо забезпечення соціальних прав його працівників;

– про правильність подання звітності тощо.

У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.

Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.

У вкладці «Трудові відносини» відображається інформація щодо кількості:IMG 6537f8e92a81c4ee30d2e528dce2c8ef V 225x300 - Засідання круглого столу «Консультант роботодавця. Застосування нових сучасних форм роботи, що сприятимуть вирішенню проблеми дефіциту кадрів»

– застрахованих осіб у звітному періоді;

– працівників з інвалідністю;

– працівників, що мають додаткові гарантії у працевлаштуванні, та інше

Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Начальник сервісного центру також вказала на ще одну важливу функцію, яка є доступною для роботодавців у його кабінеті, – можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).

Крім цього, для страхувальників, які аутентифіковані на вебпорталі за електронним цифровим підписом, надано можливість формування та подачі звернень таких типів:

– довідка за формою ОК-7 за період перебування застрахованої особи у трудових відносинах зі страхувальником;

– довідка про страховий стаж застрахованої особи, для призначення страхових виплат згідно з формою, що буде надана замовником.

На завершення виступу було ознайомлено присутніх з практичними аспектами реєстрації на Веб-порталі Пенсійного фонду України як страхувальників, так і їх працівників, були надані бланки заяв, які необхідно подати до відділу обслуговування громадян, чим охоче цікавились роботодавці.

background Layer 1