Пропустити навігацію

Що таке «електронна трудова книжка» і як її перевірити

На сьогодTrudova knizhka robota - Що таке «електронна трудова книжка» і як її перевіритині в Україні здійснюється подвійний облік даних про трудову діяльність працівників: роботодавці ведуть паперові трудові книжки і запроваджено електронний облік трудової діяльності. Щодо останнього, то відомості про всі трудові відносини працівника з 1 липня 2000 року, а в деяких випадках – з 1 січня 1998 року, за даними звітних відомостей роботодавця зберігаються в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Пенсійний фонд України проводить масштабну роботу щодо запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі: на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) працює дистанційний онлайн-сервіс – «Електронна трудова книжка». Тепер кожен найманий працівник має можливість переглянути відомості про свою трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески, починаючи з 1 липня 2000 року.

Кожна застрахована особа за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України має можливість подати скановані копії трудової книжки. Працівники Пенсійного фонду проведуть їх оцифрування і це дозволить призначити особі пенсію в автоматичному режимі.

Увійти на вебпортал Пенсійного фонду України можна за допомогою кваліфікованого цифрового підпису або через GOV ID.

Як подивитися свою електронну трудову книжку?

Для цього вам необхідно скористатися комп’ютером або іншим пристроєм, який має доступ до Інтернету, і мати електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Як отримати електронний цифровий підпис?

Отримати ЕЦП не є складно, причому зробити це можна безкоштовно в інформаційно-довідковому департаменті Державної податкової служби України або в «Приватбанку».

Відтак необхідно зайти на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua). У правому верхньому куті натисніть поле «Вхід». Оберіть спосіб входу: звичайні фізичні особи (працівники) обирають «Фізичні особи», роботодавці (як юридичні особи, так і ФОП) – «Юридичні особи».

Далі зі списку АЦСК виберіть свого надавача послуг ЕЦП та введіть сій пароль до нього.

Щоб ввійти до свого особистого кабінету, натисніть зелену кнопку «Увійти з ЕЦП».

Яку інформацію може отримати застрахована особа у своєму особистому кабінеті?

Зайшовши до системи, можете отримати інформацію, зокрема, про свою заробітну плату, зазначену роботодавцем у звітах, дані про свій страховий стаж тощо. Щодо останнього, нагадуємо, що наразі бачити будете свій страховий стаж із 2004 року.

Принагідно зазначимо, що кожній застрахованій особі, яка перебуває в трудових відносинах зі своїм страхувальником, надана можливість сформувати довідку про трудовий і страховий стаж та довідку ОК-7 для правильного розрахунку лікарняних.

Крім входу за електронним цифровим підписом, з’явилась можливість входу за BankID Національного банку, тобто за номером банківської картки застрахованої особи. Ця послуга доступна для громадян, у яких є картки Ощадбанку, Приватбанку, А-Банку, IdeaBank, ПУМБ-банку, KredoBank, банку Південний та деяких інших. Увійшовши на портал за допомогою BankID, застрахована особа отримає можливість сформувати всі довідки, передбачені Положенням про реєстр застрахованих осіб.

Також Пенсійним фондом України розроблено мобільний додаток «ПФУ» для системи Андроїд, який можна завантажити на Google Play.  Він забезпечує доступ з мобільних пристроїв до електронних сервісів Пенсійного фонду України та робить спілкування з Пенсійним фондом максимально зручним та ефективним. slajd elektronna trudova knyzhka - Що таке «електронна трудова книжка» і як її перевірити

background Layer 1