Пропустити навігацію

Зареєструйтесь в «е-кабінеті страхувальника» і отримуйте необхідні довідки

Пенсійний фоKABINET ROBOTODAVTSYA 277x208 - Зареєструйтесь в «е-кабінеті страхувальника» і отримуйте необхідні довідкинд України постійно розширює спектр онлайн-послуг. Так, на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України функціонує кабінет роботодавця, через який можна отримати довідку про трудовий і страховий стаж працівника. Така довідка, зокрема, необхідна для отримання з Фонду соціального страхування України допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах (лікарняні і декретні).

Як отримати таку довідку онлайн, пояснює заступник начальника управління – начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення та використання електронних реєстрів управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Роман МИТРОВЦІ.

– Зараз, щоб отримати із Фонду соціального страхування допомогу по лікарняних чи декретних, бухгалтеру підприємства чи установи потрібно заповнити заяву-розрахунок, в яку для правильного розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності необхідно внести дані про страховий стаж та розмір заробітної плати працівника. Раніше, щоб отримати такі дані, застрахована особа зверталась в органи Пенсійного фонду, вистоюючи черги. Зараз роботодавець може самостійно отримувати електронні довідки про трудовий та страховий стаж своїх працівників, – каже Роман Митровці.

Що для цього потрібно?

– передусім авторизуйтеся в «кабінеті страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду України http://portal.pfu.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису;

– відтак у лівому боковому меню та в розділі «Комунікації з ПФУ» виберіть пункт «Запит на отримання електронних документів» та в електронному бланку замовлення виберіть тип звернення «Довідка про трудовий та страховий стаж»/ОК-7;

– після заповнення всіх атрибутів звернення обов’язково введіть кваліфікований електронний підпис та пароль до нього, натиснувши кнопку «Відправити до ПФУ»;

– щоб перевірити стан розгляду звернення, перейдіть в розділ «Звернення». В пункті «Статус звернення» вам висвітиться результат.

– Заявнику надсилається електронний документ у вигляді pdf-довідки, достовірність якої підтверджено спеціальним QR-кодом, та електронний документ, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, який, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Пенсійного фонду України, – підсумовує Роман Митровці.

Інструкцію щодо отримання довідок з QR-кодом знайдете за посиланням: http://www.pfu.gov.ua/instruktsiyi/yak-otrymaty-dovidku-z-qr-kodom-vid-pensijnogo-fondu-ukrayiny

background Layer 1