Пропустити навігацію

   Про електронні сервіси Пенсійного фонду –  ужгородським безробітним

  IMG 0749 277x208 -    Про електронні сервіси  Пенсійного фонду –  ужгородським  безробітнимСьогодні, 23 лютого, заступник начальника управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області Надія Семенюк провела зустріч з  тимчасово безробітними громадянами, які перебувають на обліку у міському центрі зайнятості, та  ознайомила присутніх з електронними сервісами вебпорталу Пенсійного фонду, зокрема  «Електронна трудова книжка» та «Автоматичне призначення пенсії», перевагами їх практичного використання.

   – Щодо електронної трудової книжки, – зазначила Надія Семенюк, – то на сьогодні в Україні здійснюється подвійний облік даних про трудову діяльність працівників: роботодавці ведуть паперові трудові книжки і паралельно впроваджується електронний облік трудової діяльності. Однак згідно з Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”, прийнятим Верховною Радою України 5 лютого 2021 року, передбачається поступова відмова (протягом 5-ти років) від паперових трудових книжок, запровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі.

І розповіла як користуватися онлайн-сервісом «Електронна трудова книжка», як правильно подати сканкопію її, які вимоги до сканування. При цьому кожна застрахована особа, зазначила вона, може самостійно подати скановані копії трудової книжки.

Для самостійного подання необхідно:

– зайти в персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису;

– обрати меню «Надання сканкопій трудової книжки»;

– додати скановані файли та відправити до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.

     Потім докладно зупинилася на автоматичному призначенні пенсії – сервісі, який діє з липня минулого року і дозволяє громадянам завчасно надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію, а також провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних.IMG 0750 277x208 -    Про електронні сервіси  Пенсійного фонду –  ужгородським  безробітним

   – Анкету на автоматичне призначення пенсії, – наголосила заступник начальника управління обслуговування громадян, – можна подати знову ж таки на вебпорталі ПФУ з використанням КЕП. Для цього потрібно зареєструватися на вебпорталі, якщо цього не було ще зроблено, зайти в особистий кабінет у розділ щодо пенсійного забезпечення  та обрати послугу ” Анкета на автопризначення”.

         До Анкети на автопризначення заявник може додати всі наявні у нього документи про стаж, а саме: диплом, військовий квиток, довідки, свідоцтва про народження дітей  та довідки про заробітну плату, а також трудову книжку, якщо вона ще не була подана.

За допомогою цього сервісу пенсію буде автоматично призначено при досягненні пенсійного віку людини за наявності необхідного страхового стажу та з урахуванням всіх документів, наданих особою. В разі, якщо за наявною в Реєстрі застрахованих осіб інформацією, право на призначення пенсії відсутнє, то особа може протягом трьох місяців з дня досягнення пенсійного віку звернутись до органів ПФУ та надати додаткову інформацію, необхідну для призначення пенсії.

Усі зареєстровані користувачі вебпорталу отримуватимуть повідомлення про прийняття документів, хід їх опрацювання і про призначену пенсію.

     На завершення зустрічі Надія Семенюк надала вичерпні відповіді на всі поставлені присутніми запитання. Розмова була жвавою і корисною.

 

background Layer 1