Пропустити навігацію

Пряма «гаряча» телефонна лінія працювала в Головному управлінні  

     IMG 0779 117x208 - Пряма «гаряча» телефонна лінія працювала в Головному управлінні    В Головному управлінні Пенсійного фонду України в Закарпатській області систематично працює пряма «гаряча» телефонна лінія, за допомогою якої усі бажаючі мають можливість особисто поставити запитання щодо пенсійного забезпечення й отримати на нього відповідь. Сьогодні, 24 лютого, на запитання додзвонювачів відповідала перший заступник начальника Головного управління Наталія Кіш.

         На “гарячу” лінію надійшло дев’ять дзвінків, більшість з яких стосувалися підвищення/перерахунку пенсії у поточному  році, у т. ч. й 65- річним пенсіонерам.

      Пані Маргарита з Перечинщини та ужгородка пані Ганна  цікавилися призначенням пенсії по втраті годувальника та необхідним стажем для цього. Пані Єва отримала консультацію про зарахування стажу роботи у Монголії. Як отримати пенсійне посвідчення, запитував пан Валерій з обласного центру…

Усім додзвонювачам було надано  ґрунтовні роз’яснення і компетентні відповіді.

background Layer 1