Пропустити навігацію

Закарпатським роботодавцям роз’яснюють, як подати електронні трудові книжки працівників

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» запроваджено облік трудової діяльності працівника в електронній формі. Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області з цього приводу проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу: враховуючи карантинні обмеження, зустрічі з керівниками підприємств й установ, працівниками кадрових служб відбуваються в режимі відеозв’язку Zoom.

Цього тижня така відеозустріч відбулась із представниками 5-ох обIMG 20210323 152225 300x163 - Закарпатським роботодавцям роз’яснюють,  як подати електронні трудові книжки працівниківласних організацій: Головним управлінням Національної поліції в Закарпатській області; Головним управлінням Державної казначейської служби України в Закарпатській області; Головним управлінням статистики в Закарпатській області; Головним управлінням Держпродспоживслужби в Закарпатській області; філією АТ НСТУ «Закарпатська регіональна дирекція» Телеканал «Тиса-1».

Учасники зустрічі мали можливість отримати, так би мовити, з перших вуст не тільки інформацію про електронні трудові книжки, а й відповіді на інші питання пенсійного забезпечення.

Відкрила зустріч Галина Маслякевич, заступник начальника Головного управління ПенсIMG 20210323 152111 522x709 - Закарпатським роботодавцям роз’яснюють,  як подати електронні трудові книжки працівниківійного фонду України в Закарпатській області, яка інформувала, що зазначеним Законом України запроваджується облік трудової діяльності працівника в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Законом встановлюється 5-річний перехідний період, впродовж якого можна використовувати як паперову трудову книжку, так і електронну.

Детальне роз’яснення, як подати відскановану трудову книжку до органів Пенсійного фонду, надав начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Павло Ганулич, зазначивши, що наповнення відомостей відбувається як роботодавцем, так і безпосередньо застрахованою особою. Дані до реєстру вносяться через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України у вигляді сканованих або оцифрованих копій передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо) з обов’язковим накладанням страхувальником або застрахованою особою кваліфікованого електронного підпису.

Про пенсійне забезпечення та його основні новації розповіла учасникам зустрічі начальник управління пенсійного забезпечення Вікторія Поляковська. Оскільки серед присутніх були і представники силових структур, то вона звернула їх увагу, що, згідно із Законом України від 03.10.2017 р. № 2148 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», внесено зміни до пенсійного законодавства щодо осіб-військовослужбовців в частині порядку врахування до страхового стажу та порядку визначення заробітку про нарахування пенсій відповідно до норм Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» відомостей про нараховані суми грошового забезпечення, у тих випадках, коли в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні відповідні відомості.

На всі запитання під час зустрічі було надано вичерпні відповіді.

background Layer 1