Пропустити навігацію

 Обгрунтування проведення закупівлі


Офісне устаткування та приладдя різне (ДК 021:2015:30190000-7)

Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2021-06-17-007542-b

  1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Технічні та якісні характеристики офісного устаткування та приладдя різне, а саме – офісного паперу, скріпок, ручок, степлерів повинні відповідати вимогам чинних стандартів та/або технічних умов на даний вид товарів відповідно до чинного законодавства.

Закупівля проводиться на очікувану вартість, в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період, яка включає витрати щодо вартості Товару, страхування, його доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, вантажно-розвантажувальні роботи, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням Договору.

  •  
  1. Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість предмета закупівлі – 360 000,00 гривень з ПДВ (триста шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Джерело фінансування – кошти Пенсійного фонду України.

background Layer 1